Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:45:48 GMT

سرلک؛ اولین بازیکن چهاررقمی‌ پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۷۶۶۱

سرلک؛ اولین بازیکن چهاررقمی‌ پرسپولیس شد

خبرورزشی – میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان هم مثل دیدارهای قبلی عملکرد خوبی داشته است. سرلک شاید بازی چشم نوازی انجام ندهد ولی فوق العاده موثر است و به کار تیمش می آید.میلاد  در لیگ بیست و یکم همیشه تا دقیقه ۹۰ در زمین حضور داشته و فقط در وقت اضافه بازی با ذوب آهن از زمین بیرون رفت تا با ۱۰۸۰ دقیقه حضور در زمین رکوردی جالب و منحصر به فرد را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلک که دومین سال حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد، به خوبی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و مهره قابل اتکایی برای کادرفنی این تیم به حساب می آید.

هافبک سرخ ها در بازی مقابل سپاهان  در مجموع با ۲۵ تکل، ۴ دفع توپ و ۲۹ قطع توپ، در بین برترین بازیکنان دفاعی تیمش قرار گرفت  و البته با دقت‌ترین پاسور پرسپولیس هم بود. او اگرچه بیشترین تعداد پاس را  در این فصل نداده ، اما توانسته در ۱۲ بازی نرخ ۹۰.۷% دقت پاس را ثبت کند که عدد فوق العاده ای محسوب می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد سرلک پرسپولیس پرسپولیس میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

و ناگهان خوسلو: قهرمان یک رویداد ماوراء‌الطبیعه!

به گزارش "ورزش سه"، یک دهه است که گربه سیاه های رئال در  پادشاهی باشگاه مادریدی منقرض شده اند. چه آنهایی که اخیراً ظاهر شده اند (PSG، سیتی، چلسی) و چه تیم هایی که یک عمر حضور داشتند، مثل همین بایرن مونیخ. 

هر تیمی که رئال در این سال‌های پر افتخار از لیگ قهرمانان، بیرون کرده، اگر دوباره از مسیرش عبور کرده، تقریباً بلافاصله کنار زده است. بایرن امشب برای چهارمین بار متوالی به دست رئال از لیگ قهرمانان حذف شد.

بایرن به این باور رسیده بود که این بار تا دقیقه 88 چنین اتفاق نخواهد افتاد ولی تعویض طلایی، خوسلو، توضیح داد که چرا رئال یک باشگاه فوق طبیعی است. رئال مادرید اینگونه حریفانش را شکنجه می کند. 

جام پانزدهم حالا در افق خودنمایی می کند. آلابا آن را با بلند کردن یک صندلی دیگر اعلام کرد، جایگاهی که رئال امیدوار است در 1 ژوئن آن را با شکست دورتموند با یک سال وقفه پس بگیرد.

رئال مادرید امشب بر خلاف آلیانز تیم بهتر زمین در هر دو نیمه بود. توخل کیم را روی نیمکت نشانده بود و دلیخت از ابتدا بازی می کرد. ترکیب خط تهاجمی او دست نخورده در زمین بود. کارلتو نیز کارواخال را ریکاوری کرده بود.

رئال از همان دقیقه اول نشان داد برای پیروزی به زمین آمده ولی تیم توخل محتاطانه کار کرد و در تمام نیمه نخست به دنبال ضد حمله و استفاده از سرعت سانه بود.

وقتی نیمه دوم شروع شد بازهم چیزی تغییر نکرده بود. رئال تیم مسلط زمین بود و بایرن به نظر برای رسدین به ضربات پنالتی بازی می کرد اما گل ناگهانی دیویس همه چیز را عوض کرد و سپس تعویض های طوفانی کارلتو شروع شد.

طوفان خوسلو

ورود براهیم و خوسلو روند بازی رئال را 180 درجه تغییر داد. دقیقه 68 و 0-1 برای بایرن اما رئال همیشه بر می گردد. 

رئال مادرید همیشه آخرین آس را در آستینش دارد. این فرصت را البته نویر به رئال بخشید. چه کسی، قهرمان بایرن در تمام 88 دقیقه. 

او از قهرمان به نفرین شده در یک ثانیه تبدیل شد: یک شوت نه چندان قدرتمند از وینیسیوس، دفع ناقص و بووووممم. خوسلو آنجا بود تا نویر را جریمه کند و دو دقیقه بعد، در حالی که رئال مادرید هنوز در حالت خلسه بود، رودیگر یک توپ به محوطه شش قدم فرستاد و خوسلو حرکتش را تکرار کرد. کمک داور پرچم زد ولی کمی بعد VAR آن را تأیید کرد. 

توخل تا آن زمان بهترین های تیمش را تعویض کرده بود (موسیالا، کین). انگار او خبر از معجزه برنابئو نداشت. تعویض هایی که بایرن را خلع سلاح کرده بود و بعد از دو گل رئال دیگر نیرویی در زمین نبود تا کار را برابر کند. بازی هنوز جریان داشت. 13 دقیقه جهنمی برای رئال با گل دقایق پایانی دلیخت که یک ثانیه بعد از سوت داور به نشانه یک آفساید به ثمر رسید، همراه بود. 

و اما خوسلو؛ قهرمان امشب رئال کسی بود که در تابستان، قرضی با 1.5 میلیون یورو بند خرید از اسپانیول به تیم اضافه شد. کسی که از کودکی عاشق رئال بوده و بیش از یک دهه پیش وقتی در رئال فرصت بازی پیدا نکرد، شانسش را در تیم های دیگر امتحان کرد. 

او ولی در 33 سالگی شانس جدیدی برای بازی در تیم همه زندگی اش پیدا کرد و امسال قرار شد جانشین کریم بنزما باشد. خوسلویی که دو سال پیش تماشاگر فینال پاریس بین رئال و لیورپول بود و بیرون ورزشگاه عکسی به یادگار گرفته بود، امشب ستاره اول تیمش بود و رئال را یک تنه به فینال برد. او در ومبلی از درون زمین عکس یادگاری خواهد گرفت، شاید عکسی با جام.

امشب آلمانی ها در برنابئو سوختند. آنها در واقع قربانیان یک رویداد ماوراء الطبیعه دیگر شدند. بوتراگنیو دو روز پیش گفته بود که در برنابئو چیزهایی اتفاق می افتد که غیرقابل توضیحند. نکته باورنکردنی این است که در مادرید معجزه همیشه اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • و ناگهان خوسلو: قهرمان یک رویداد ماوراء‌الطبیعه!
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی