Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: برای اثبات توانمندی‌هایمان به یک پیروزی بزرگ نیاز داشتیم.

فرهاد کشاورزی سرمربی تیم مقاومت البرز پس از برتری تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار کرد: به بچه‌های تیمم به‌خاطر این نمایش تبریک می‌گویم و درود می‌فرستم، چند هفته بود فوتسال خوبی ارائه می‌کردیم اما فرصت‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد خوشبختانه امروز از فرصت‌هایمان ایجاد کردیم و تیم خوب گیتی‌پسند را شکست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این دیدار افزود: هر دو تیم می‌دانستند به‌دنبال چه هستند، گیتی‌پسند تا همین هفته از همه رقبایش امتیاز گرفته بود و تنها تیمی که توانسته مقابل گیتی‌پسند مالکانه و باکیفیت بازی کند تیم ما بوده است.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت در خصوص تیم گیتی‌پسند گفت: این چیزی از توانمندی گیتی‌پسند کم نمی‌کند، گیتی‌پسند بسیار تیم باکیفیتی است، کمترین گل‌خورده لیگ را دارد و در سه سبک بازی مالکانه، انتقال و شروع مجدد بهترین تیم لیگ برتر است و در ادامه راه این تیم به نتایج مورد هدفش خواهد رسید.

کشاورزی با تاکید بر تمرینات گسترده تیمش برای نمایش زیبا در زمین خاطرنشان کرد: ما برای ارائه این کیفیت تمرین کردیم و تا زمانی‌که من سکان هدایت این تیم را برعهده داشته باشم فقط به‌دنبال ارائه فوتسال باکیفیت خواهم بود.

وی در پایان درباره سبک بازی تیمش و شرایطی که سپری کرده‌اند افزود: تیم ما در فاز تهاجمی یکی از بهترین‌های لیگ‌برتر است، برای اثبات توانمندی‌مان نیازمند پیروزی در یک دیدار بزرگ بودیم تا بچه‌هایمان از زیر بار فشار و استرس بیرون بیایند و سعی می‌کنیم این مسیر را تا انتها ادامه دهیم.

کد خبر 545605

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مقاومت البرز تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تیم فوتبال گیتی پسند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سریال پژمان پس از گذشت یک قسمت از آن از شبکه‌ی آیفیلم متوقف شد.

سریال پژمان برگرفته از زندگی پژمان جمشیدی پس از پایان فوتبال اوست. نویسنده‌ این سریال پیمان قاسمخانی و کارگردانی آن بر عهده‌ی سروش صحت است.

بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بیژن بنفشه‌خواه، بهاره رهنما، ویدا جوان و… در سریال پژمان ایفای نقش کرده‌اند. پخش سریال پژمان به دلیل همزمانی با سالروز شهادت امام صادق به مدت یک شب متوقف شد و از امشب دوباره پخش خواهد شد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903139

دیگر خبرها

  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا