Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضاوند در تمرین قبل از بازی با فولاد چند بار تلفن همراهش را چک کرد.

تصاویر قابل توجهی از آرش رضاوند منتشر شده است.

به گزارش طرفداری، استقلال و فولاد خوزستان روز چهارشنبه با هم دیدار کردند که در نهایت این بازی با برتری 1-0 آبی ها پایان یافت. اما قبل از این مسابقه و در زمان تمرین استقلالی ها پیش از بازی با فولاد، فیلم های عجیبی از آرش رضاوند ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که توسط فرهاد مجیدی روی نیمکت قرار گرفته بود و جایی در ترکیب اصلی استقلال نداشت در حین گرم کردن قبل از مسابقه، گوشی موبایلش همراهش بود و در حین گرم کردن در حالی که به صورت جدا از نفرات اصلی و اختصاصی تمرین می کرد رفتار عجیبی داشت و هر از چندگاهی گوشی موبایلش را چک می کرد که همین مسئله با انتشار این فیلم ها می تواند برای او دردسرساز شود.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها پرسپولیس بعد از 1427 روز سپاهان را برد آتش بس طولانی در خانه پرسپولیس و استقلال اعتراض مردم محلی گوآی هند به نصب مجسمه کریستیانو رونالدو در این شهر + عکس فوری؛ بارسلونا برای جذب آلوارو موراتا وارد عمل شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد

استقلال در مصاف پربرخورد با ذوب آهن دو تلفات برای بازی هفته آتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابتدا روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

سپس صالح حردانی مدافع راست آبی‌ها هم با خطا در میانه میدان و گرفتن فرصت ضدحمله از حریف، کارت زرد دریافت کرد و چهار اخطاره شد.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • مورد عجیب عبدالله
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد