Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دهمین  روز دیماه رییس فدراسیون‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی پرده از پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای حضور در صندلی مدیرعاملی پرسپولیس برداشت و گفت: به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم!

ورزش در سال ۲۰۲۱؛ پارالمپیک توکیو؛ نوری در دل روزهای تاریک کرونا

برگزاری پارالمپیک توکیو در شرایط سخت کرونایی در سال ۲۰۲۱ اقدامی جهانی برای غلبه بر سختی‌های کرونایی بود؛ اقدامی که با آن میزان امید در جامعه معلولان را به شدت افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دردسر مراکشی‌ها برای اخراج ویلموتس/ مارک باز هم غرامت می‌خواهد

ناکامی‌های «مارک ویلموتس» به همراه الرجای کازابلانکا مراکش خشم هواداران این تیم را به دنبال داشته و آنها خواستار اخراج این مربی شدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش در گفت وگو با ایرنا: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در فضایی منطقی پیش می‌رود

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بانوان در فضاها و اماکن ورزشی در دستور کار است و این مساله در روند منطقی و قانونی پیگیری می‌شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سجادی: اخبار خوبی از AFC می‌رسد/ این دولت کم‌کاری نکرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: حسن نیت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌ایم و آنها از ما استانداردهایی را می‌خواهند که در حال انجام آن هستیم، تلاشمان را انجام می‌دهیم و به زودی اخبار خوبی به ما خواهد رسید؛ این تکالیف که از ما خواسته شده است مربوط به امروز نیست. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اخراج دروازه‌بان استقلال/ مظاهری در اختیار باشگاه قرار گرفت

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، رشید مظاهری را به دلیل مسائل انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد و در اختیار باشگاه قرار داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

باران چشمه: به وزیر ورزش گفتم مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم

رییس فدراسیون‌ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در واکنش به بحث حضورش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، گفت: حمید سجادی به من پیشنهاد داد با حضور در پرسپولیس به این باشگاه پر طرفدار کمک کنم اما به او گفتم افراد شایسته‌تری نسبت به من وجود دارند که می‌توانند کمک بیشتری کنند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا مارک ویلموتس ادامه خبر را اینجا بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رسانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: «در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک، اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی، اقدامی درباره جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان، اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران، اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد».

 باشگاه پرسپولیس پیش‌تر اعلام کرده بود که از سپاهان شکایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول