Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در پیامی ویدئویی به مناسبت سال جدید میلادی ۲۰۲۲، زادروز حضرت عیسی مسیح (ع) را به مسیحیان جهان، مسیحیان فدراسیون روسیه و هموطنان مسیحی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال ۲۰۲۲ سالی سراسر شادی، رفاه، صلح و امنیت توأم با عدالت برای همه بشریت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال جدید میلادی را در حالی آغاز می کنیم که روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حال ارتقا است و ان شاءالله در آغازین روزهای سال جدید سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به مسکو و دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه انجام می شود.

کاظم جلالی خاطرنشان کرد: این سفر می تواند نقطه عطفی برای روابط دو کشور و گسترش روابط در زمینه های مختلف باشد و من برای ملت عزیز خودم در ایران اسلامی و ملت بزرگ روسیه آرزوی سلامتی و سعادت و خوبی در سال میلادی جدید را دارم و از خداوند همه خیرها را بشریت و به ویژه این دو ملت و گسترش روابط ایران و روسیه خواستارم.

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از این درباره زمان و علت سفر آیت الله رئیسی به روسیه گفت: در راستای تعاملات راهبردی ایران و روسیه، آقای پوتین از رئیس جمهور ما دعوت کرد سفری به روسیه داشته باشد که اوایل سال جدید میلادی این سفر انجام می‌شود.

وی افزود:  این سفر در چارچوب سیاست کشور در تقویت و توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه با اولویت کشورهای منطقه و با محوریت و اولویت مباحث همکاری‌های تجاری و اقتصادی انجام می‌شود. معاون سیاسی رئیس جمهور در حال نهایی کردن این سفر است.

منبع: الف

کلیدواژه: سال جدید میلادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • پایان پوتین؟!
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو