Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:37:03 GMT

نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۸۲۹۹

نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های زندی بت، مقاوم، کراپ و سپاهان تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _۸ دی ماه_ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتسال حفاری خوزستان به مصاف چیپس کامل مشهد رفت که دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند. گل‌های حفاری خوزستان را شایان بنادری، روح الله قنبری و هاشم شیرعلی به ثمر رساندند و گل‌های چیپس کامل مشهد را ناصر حاجی، محمد رضا پیکان و سینا هادیان وارد دروازه خوزستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفاری با ۷ امتیاز در قعر جدول باقی ماند و چیپس کامل مشهد هم با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت.

تیم فوتسال شهروند ساری با نتیجه هفت بر سه بازی را به زندی بتن کلاردشت واگذار کرد که ساری با ۹ امتیاز در رده سیزدهم و زندی بتن با ۱۶ امتیاز در رده نهم قرار گرفتند. گل‌های ساری را محمدتقی علیزاده، بهنام فعال، محمدتقی علیزاده و گل‌های زندی بتن را رضا سپندار (۲)، مهدی دهقان نژاد، مراد ناظری (۲)، سامان قزوینی و رشید قلی پور به ثمر رساندند.

تیم فوتسال گیتی پسند در خانه میزبان مقاومت البرز بود که با نتیجه شش بر سه از این تیم شکست خورد و با ۳۷ امتیاز صدر نشین باقی ماند، مقاومت البرز هم با ۲۸ امتیاز در رده پنجم جای گرفت. گل‌های گیتی پسند را سعید احمد عباسی (۲) و گل‌های مقاومت را شهاب طالبی (۲)، علیرضا ابوالقاسمی فرد (۳) و ابوالفضل افضلی به ثمر رساندند.

تیم فوتسال مس سونگون رو در روی سن ایچ ساوه حاضر شد که دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند. گل‌ها مس سونگون را سالار آقاپور، داسیلوا، علیرضا عسگری و گل‌های سن ایچ را حمید رشیدی، وحید ندری و علی مروتی به ثمر رساندند. مس با ۳۶ امتیاز در رده دوم و سن ایچ با ۳۱ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

تیم فوتسال راگا شهر ری مقابل سپاهان به میدان رفت که با نتیجه پنج بر یک از این تیم شکست خورد. تک گل راگا را فرهاد فلامرزی و گل‌های سپاهان را میلاد چراغی، رضا آبگون (۲)، امیر خونجهان و بابک نصیری به ثمر رساندند. راگا با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم و سپاهان با ۱۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال فردوس قم به مصاف فولاد زرند رفت که بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل‌های فردوس را سیدمصطفی موسوی، مسعود عباسی گل‌های فولادزرند را داوود خسروی و حسین اکبرزاده به ثمر رساندند. فردوس قم با ۱۸ امتیاز در رده هشتم و فولادزرند با ۱۹ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

تیم فوتسال کراپ الوند به مصاف فرش آرای مشهد رفت که با گل به خودی هاشم فرج زاده به سود کراپ تمام شد. کراپ با ۳۱ امتیاز در رده چهارم و فرش آرا با ۱۸ امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند.

جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در پایان هفته پانزدهم به شرح زیر است:

کد خبر 545617

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال ایران تیم فوتسال مس سونگون لیگ فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر فوتسال ثمر رساندند امتیاز در رده هفته پانزدهم قرار گرفتند تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۲ درصد به ۲۳.۵۱ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه رسید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها