Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:11:17 GMT

زخمی شدن افراد محلی توسط سنجاب

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۸۳۹۷

زخمی شدن افراد محلی توسط سنجاب

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سنجاب‌ها عموما به عنوان حیواناتی دوست داشتنی به شمار می‌روند. اما در مورد «استریپ» یک سنجاب خاکستری که به ۱۸ نفر در ولز حمله ور شده این قضیه صدق نمی‌کند. این جونده کوچک که نام آن از فیلم «آنتاگونیست» گرفته شده، بدون تحریک مردم را گاز می‌گرفت و مورد تعقیب قرار می‌داد. حملات غیر قابل پیش بینی این جانور منجر به زخمی شدن و کبودی بدن تعدادی از افراد محلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از زخمی شدگان مجبور به تزریق واکسن کزاز شدند.

اما این حملات جسته و گریخته استریپ پس از آن پایان یافت که توسط «کورین رینولدز»، یک بانوی مسن ۶۵ ساله به دام افتاد. رینولدز که او نیز توسط این سنجاب گاز گرفته شده بود، در این باره به رسانه‌ها گفت: "این (سنجاب) با رفتار غیرعادی خود باعث نگرانی من می‌شد." رینولدز که نتوانسته بود با سرویس نجات حیوانات تماس برقرار کند، تصمیم گرفت این سنجاب را معدوم کند، زیرا رهاکردن سنجاب‌های خاکستری در طبیعت غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید

نجات کودک خردسال در کنار جنازه مادرش

او در توجیه این تصمیم خود گفت: "من یک فرد سالخورده دارم که دارو‌های رقیق کنند خون مصرف می‌کند. همچنین یک نوه دو ساله دارم که در باغ بازی می‌کند؛ بنابراین نمی‌توانم ریسک آسیب به هیچ یک از آن‌ها را نادیده بگیرم."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات عید کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی