Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرحله دوم رفت لیگ برتر هندبال زنان امروز (جمعه) با دیدار ۲ تیم کات شاهرود و فولاد سپاهان اصفهان آغاز شد و  در پایان فولاد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز  شد.

همچنین در دیگر دیدار امروز دو تیم سنگ‌آهن بافق و آتریسا تهران رودردروی هم قرار گرفتند که بافق توانست پیروزی را از آن خود کند.

دو تیم هر چند در نیمه نخست پابه پای هم پیش رفتند اما استفاده بهتر بازیکنان بافق از فرصت‌های بازی سبب شد نیمه نخست با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ به سود آنها به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم این مسابقه نیز نماینده بافق اختلاف امتیازی خود را بیشتر کرد و در نهایت بازی را با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ به پایان رساند.

شهرداری ملایر و صنایع روشنایی یکتاافروز البرز در مرحله دوم رفت لیگ برتر هندبال بانوان با هم دیدار کردند که این جدال مهیج و زیبا به سود ملایر به پایان رسید.

دو تیم در نیمه نخست مصاف نزدیکی با هم داشتند طوری که این نیمه با نتیجه مساوی ۱۲ به پایان رسید اما در نیمه دوم شهرداری ملایر توانست اختلاف امتیازی با رقیب ایجاد کند و در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۲۱ این دیدار را به اتمام برساند.

در آخرین دیدار نیز تاسیسات دریایی برنده تقابل حساس با شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال بانوان شد.

در این دیدار که نیمه نخست آن ۱۲ بر ۷ به سود تاسیسات به پایان رسید، در نیمه دوم بسیار نزدیک و پابه پای پیش رفت به گونه‌ای که بازیکنان شهید شاملی کازرون توانستند اختلاف امتیازی نیمه نخست را کاهش دهند اما در نهایت با نتیجه ۲۲-۲۴ نتیجه این دیدار را به حریف واگذار کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال شهرداری ملایر لیگ برتر هندبال هندبال زنان لیگ برتر هندبال نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت