Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@03:21:58 GMT

کسانی که در باران ما را رها کردند مهم نیستند!

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۸۴۸۶

کسانی که در باران ما را رها کردند مهم نیستند!

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ بیگ روم در دو سالی که برای نراتزوری بازی کرد آنقدر خوب بود، آنقدر باتعصب بود که برای اینتری ها یادآور درخشش های امپراطور خط حمله این تیم یعنی آدریانو برزیلی بود. 

همان‌قدر متعصب، به همان‌شکل قلدر، همان‌طور گلزن و به همان صلابت شوت زن. 

 پادشاه سابق شهر میلان اما راه سقوط را بسیار زودتر از آنچه تصور می شد طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی چند ماه از ستاره اول سری آ تبدیل به یک نیمکت نشین در لیگ جزیره شد.

این سقوط زمانی بیشتر نمایان شد که نبود او در ترکیب نراتزوری به هیچ وجه احساس نشد و نفراتی چون ژکو و لوتارو مارتینز به خوبی جای او را پر کردند.

اما با تمام این اوصاف هواداران افراطی نراتزوری همچنان او را نبخشیده اند. آتش خشم آنها زمانی بیشتر شد که لوکاکو زمانی که به چلسی پیوست در صحبت هایش تیم‌ لندنی را برتر از اینتر می دانست سخنانی که هیچگاه از ذهن اینتری ها پاک نشده است.

حالا لوکاکو با گذشت چند ماه از جدایی اش به نوعی پشیمان شده و سعی کرده با صحبت هایش دل هواداران اینتر را به دست بیاورد تا در آینده ای نه چندان دور راه بازگشتش به جمع نراتزوری ها را هموار کند چرا که خود او نیز می داند که اینتر تیمی بود که او را به دوران اوجش برگرداند و می داند که تنها راه رهایی از این وضعیت بازگشت به شهر میلان است.

اما مسئله ای که اینجا مهم است نفرت بخش زیادی از افعی ها نسبت به این بازیکن است. 

کوروانورد یا همان هواداران افراطی و متعصب اینتر امروز در جواب مصاحبه احساسی لوکاکو که نسبت به بازگشت به اینتر ابراز علاقه کرده بود واکنش نشان دادند و روی یک پارچه نوشته خطاب به او اعلام کردند:

کسانی که در باران ما را رها کردند مهم نیستند، بلکه کسانی که در طوفان ها با ما ماندند، مهم اند.

مجتبی احسانی

هومن جعفری کد خبر: 1123987 برچسب‌ها اینتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ با وجود اعلام برخی از رسانه ها در فضای مجازی در بررسی به عمل آمده و گزارش خبر نگار ما از داروخانه های شهر هشتگرد انسولین به اندازه کافی در داروخانه ها موجود است و بیماران دیابتی می توانند نیاز خود را تامین کنند.

بعضی از نام هاي تجاری که اغلب وارداتی هستند در یه بازه زمانی توزیع آن به تعویق افتاد که مشکلاتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرد ولی هم اکنون انسولین در اکثر دارو خانه های ساوجبلاغ یافت می شود.

یکی از پزشکان دارو ساز گفت: بعضی از بیماران دیابتی می توانند جایگزین کنند انسولین های ایرانی را ولی به لحاظ بعد روانی حاضر به تغییر نیستند.

وی گفت: بسیاری از شر کت های بیمه گر هم به تعهدات خود در قبال نسخ بیمه ای متعد نیستند و داروخانه های توان خرید انسولین و نگهداری آن را ندارند که باید این موضوع توسط مسئولین این حوزه درست شود.

دیگر خبرها

  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد