Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین قاسمی رییس اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه عصر دیروز (9 دی ) آمبولانس  پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ گرو که در حین انتقال یک کودک ۵ ساله از درمانگاه سندرک به بیمارستان میناب بود که به خاطر برخورد با یک تل خاکی، دچار حادثه شد.

در این حادثه هر دو تکنسین اورژانس ۱۱۵ و همراه بیمار دچار حادثه مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، یکی از تکنسین‌های اعزامی به دلیل تروما به صورت دچار شکستگی بینی شده که به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت و بعد از پایداری علائم حیاتی ترخیص خواهد شد.

تکنسین دیگر نیز از ناحیه ستون فقرات و پا دچار آسیب شده است که مورد عمل جراحی قرار گرفته  و در حال حاضر در بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب تحت درمان می باشد. همراه بیمار (مادر کودک) از درد در ناحیه پا گلایه دارد و در حال حاضر در بیمارستان میناب تحت نظر می باشد.

قاسمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کودک بیمار در این حادثه آسیبی ندیده ولی به علت شدت تصادف، فعلا تحت نظر می باشد.

 تاریک بودن جاده سندرک به میناب که در دست تعمیر بوده و عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده در جای مناسب، باعث شده که تکنسین های اعزامی متوجه جاده جایگزین نشده و با تل خاکی که جاده را با آن مسدود کرده بودند تصادف کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین قاسمی اورژانس هرمزگان هرمزگان تصادف آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی اتفاق افتاد و ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از مصدومان به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند