Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:30:00 GMT

نذر خون به نیت سردار دل‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۹۱۳۱

نذر خون به نیت سردار دل‌ها

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،ذوالفقار تقوی مدیر کل انتقال خون مازندران گفت:بمناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پویشی را از امروز شنبه ۱۱ دی تا پایان دی ماه بنام نذر خون به یاد این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

او گفت:امیدواریم مردم مازندران مثل همیشه برای نجات و احیای هزاران جان به ۱۱ پایگاه ثابت اهدای خون در استان مراجعه و با اهدای خون خود نشان دهند که همچنان در مقایسه با کل کشور گوی سبقت را می‌ربایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی گفت:مردم استان به یاد شهید سلیمانی و همچنین در ایام فاطمیه از امروز می‌توانند به پایگاه‌های استان برای اهدای خون مراجعه خواهند کرد.

او نیاز به خون را مستمر، همیشگی و روزانه دانست و گفت: باتوجه به طول عمر کوتاه خون و فرآورده‌های خونی نیازمند استمرار و همراهی مردم نوع‌دوست مازندران به طور روزانه برای اهدای خون هستیم.

مدیر کل انتقال خون مازندران گفت: تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون مازندران با دقت رعایت می‌شود و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون مازندران انتقال خون مازندران سردار شهید سلیمانی اهدای خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

 حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور