Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: اهدا عضو نمونه بارز ایثار است و باید فرهنگ اهدای عضو در جامعه نهادینه شود.

فرهاد زیویار در دیدار با خانواده روانشاد مریم علیزاده اقدام آنان را در اهدا اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند نمونه بارز ایثار عنوان کرد.

استاندار لرستان گفت: شامگاه امشب با هدف عرض تسلیت و دلجویی از والدین ایثارگر مرحومه مریم علیزاده که فرزند خود را از دست داده بودند، رسیدیم و از کار خداپسندانه این خانواده در اهداء اعضای فرزند ۲۰ ساله خود به هشت بیمار نیازمند پیوند عضو، از عمل خیر آنان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیویار با اشاره به اینکه اهدا عضو نمونه بارز ایثار است، اظهار کرد: مصیبت از دست دادن فرزند برای هر پدر و مادری سنگین و جانکاه است اما عمل خداپسندانه و انسان دوستانه والدین این مرحومه علی رغم آنکه از لحاظ عاطفی برای آنها دشوار بود اما به تعداد دیگری از هم استانی هایمان زندگی دوباره بخشید.

وی در ادامه افزود: شکی نیست اهداء زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی برای خانواده این مرحومه را در پی خواهد داشت و این اقدام خداپسندانه گامی در جهت فرهنگ سازی اهدا عضو افراد مرگ مغزی به نیازمندان جامعه بود که خانواده مرحومه مریم علیزاده به خوبی از عهده این کار بزرگ برآمدند.
 
استاندار لرستان ادامه داد: در دیدار امشب با این خانواده ایثارگر علاوه بر ادای احترام و عرض تسلیت، نیت بر انجام تقدیر از این عزیزان بود که یقینا اجر واقعی این عمل خیر نزد خداوند محفوظ و دعای خیر خانواده‌های گیرنده عضو همواره با آنان خواهد بود.

زیویار تاکید کرد: این اقدام ارزشمند به نوعی ایثار خانواده مرحومه علیزاده بوده و امیدواریم که با الگو برداری از کار مهم و تاثیرگذار آنها، فرهنگ اهدا عضو در جامعه به خوبی نهادینه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرگ مغزي فرهنگ اهدای عضو استاندار لرستان لرستان نمونه بارز ایثار اهدا عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز