Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و دانشجویان اعزامی به یونیورسیاد که در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند. به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند و دانشجویان که امروز جمعه ۱۰ دی در سایت تیروکمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

در بخش کامپوند مردان؛ محمدصالح پالیزبان اول شد و سیدحسام‌الدین کوثر و امیر کاظم‌پور در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز کوثر خشنودی‌کیا در جایگاه اول ایستاد و  راحله فارسی و هاله ایزدخواه دوم و سوم شدند.

در رقابتهای انتخابی تیم ملی و در بخش بانوان ۴۶ کماندار و در بخش مردان نیز ۶۵ کماندار حضور داشتند.

برای تیم ملی دانشجویان نیز ۶ نفر در بخش بانوان و ۶ نفر در بخش مردان به اردوی تیم دانشجویان دعوت می‌شوند که از بین این افراد سه نفر در بخش بانوان و سه نفر در بخش مردان سال آینده به مسابقات یونیورسیاد در چین اعزام خواهند شد.

نفرات برتر تیم دانشجویان شرکت کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی کامپوند عبارتند از سیده فرین سلیمانی وند، بیتا عاشق زاده، فائزه جعفریان، حانیه اسلامی، فاطمه عزیزی، پریسا سپاهانی.

در بخش کامپوند مردان نیز کیارش فرزان، امیرمحمد قربان‎زاده، حسین هادی‌نیا و رضا دهپور، امیر مهدی جلیلی و پارسا زمانی نژاد نفرات برتر تیم ملی کامپوند دانشجویان شرکت کننده در مسابقات انتخابی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيروكمان انتخابی تیم ملی کامپوند مسابقات انتخابی بخش بانوان نفر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، شمشیربازی ایران در اسلحه‌های اپه مردان و زنان، فلوره مردان و زنان و سابر زنان دنبال سهمیه المپیک پاریس بود که در هیچ‌کدام موفق به گرفتن سهمیه نشد.

محمد اسماعیلی تنها بازیکن ایرانی بود که در انتخابی المپیک قاره آسیا تا نزدیکی گرفتن سهمیه المپیک پیش رفت اما در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و با وجود گرفتن مدال برنز مشترک اما از رسیدن به سهمیه المپیک در اسلحه اپه بازماند.

اپه و فلوره ایران آخرین باری که توانستند سهمیه بگیرند در المپیک ۱۹۷۶ مونترال بود و با توجه به اینکه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم سهمیه به دست نیامد این حسرت تا المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس ۵۲ ساله می‌شود.

اپه پتانسیل نتیجه گرفتن دارد

حامد صداقتی، سرمربی تیم اپه ایران، در مورد نرسیدن به سهمیه المپیک بیان کرد: نتیجه‌ای که محمد اسماعیلی گرفت، نزدیک‌ترین قدمی بوده که در اسلحه اپه به سمت گرفتن سهمیه المپیک برداشته شده است. اسماعیلی به دلیل کم‌لطفی برخی دوستان مدتی از تمرین و مسابقات دور بود و زمانی که برگشت در مسابقات انتخابی المپیک با تمام توان و غیرتش بازی کرد و با اختلاف یک ضربه نتیجه را واگذار کرد. در واقع جای امیدواری برای آینده اپه وجود دارد.

صداقتی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای داخلی و مسابقات بین المللی به اندازه کافی برای حضور در انتخابی المپیک داشتند؟ تاکید کرد: مسابقات و اردوهای داخلی را داشتیم و به کمپ بین المللی گرجستان رفتیم و با تیم‌ها و بازیکنان قوی تمرین کردیم. یک کمپ و مسابقه هم در آلمان برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به بازیکنان ویزا ندادند. اگر به آلمان می‌رفتیم تجربه خوبی در آستانه انتخابی المپیک بود.

سرمربی اپه در مورد آینده این اسلحه گفت: همیشه جا برای بهتر شدن و پیشرفت است اما محمد اسماعیلی و تیم اپه نشان دادند پتانسیل گرفتن نتیجه را دارند. تیم اپه با سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر در دوره بعد المپیک راحت‌تر به سمت سهمیه المپیک می‌رود. سعی می‌کنیم تیم خوبی را در اسلحه اپه داشته باشیم. برنامه‌ریزی ما بلندمدت است و امیدواریم در نهایت بازیکنان به حقشان برسند.

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر