Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ماه‌های اخیر بسیاری از مقامات ارشد دولت سابق افغانستان بارها به خیانت دولت آمریکا و رها کردن دولت اشرف غنی مقابل گروه طالبان اذعان کرده‌اند. خیانت آمریکا به دولت صد درصد وابسته اشرف غنی حتی بسیاری از کشورهای وابسته به آمریکا در سراسر دنیا را به این فکر‌انداخت که «آیا می‌شود به آمریکا اعتمادکرد؟» چندی پیش «حمدالله محب»، مشاور امنیت ملی سابق افغانستان در گفت وگویی با برنامه «رو در رو با ملت» شبکه خبری «سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی.اس» گفته بود: «دلیل اصلی سقوط کابل این بود که آمریکا زیر پای دولت غنی را خالی کرد.» حالا در جدیدترین اذعان به این واقعیت تلخ و البته عبرت‌آموز رئیس‌جمهور فراری افغانستان در یک گفت‌وگوی رسمی پس از خروج از این کشور، با بیان اینکه آمریکا به او اجازه نداد با طالبان گفت‌وگو کند، اذعان کرد که اعتماد به شرکای بین‌المللی از جمله آمریکا دلیل اصلی سقوط افغانستان بود. 

مرا به مذاکرات راه نمی‌دادند!

منبع: فردا

کلیدواژه: اشرف غنی اعتماد به آمریکا سقوط افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد