Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:32:15 GMT

تجدید میثاق کارگران ورزشکار ذوب‌آهن با شهدا

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۰۱۰۴

تجدید میثاق کارگران ورزشکار ذوب‌آهن با شهدا

اعضای تیم کارگری ذوب‌آهن اصفهان که مقام سوم مسابقات بسکتبال ایمیدرو ۱۴۰۰ را کسب کردند بر سر مزار پاک شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند تا به مقام شامخ وی و همه شهدای گلگون کفن ایران اسلامی ادای احترام کنند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعضای این تیم به نمایندگی از مدیران و کارکنان این شرکت پیشرو و شهیدپرور، با نثار گل بر تربت پاک شهید سلیمانی و سایر شهدای گلزار شهدای کرمان با این قهرمانان عرصه غیرت و مردانگی تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است در مسابقات بسکتبال ایمیدرو ( صنایع فولاد و معادن کشور) که به میزبانی شهر کرمان از پنجم تا نهم دی‌ماه برگزار شد، تیم ذوب‌آهن اصفهان رتبه سوم را به دست آورد و تیم های گلگهر سیرجان و مس کرمان نیز به ترتیب  قهرمان و نایب قهرمان شدند .
گفتنی است این دوره از مسابقات با شرکت 7 تیم، به صورت گروهی برگزار شد و در حالی به کار خود پایان داد که تیم بسکتبال کارگری ذوب‌آهن اصفهان به دلیل مقررات جدید نتوانست از تعدادی از بازیکنان اصلی خود بهره‌مند گردد.

در سایر رشته‌ها نیز، زهرا شاهمرادی توانست در مسابقات آمادگی جسمانی بانوان مقام دوم انفرادی را کسب و نایب قهرمان مسابقات صنایع فولاد و معادن کشور (ایمیدرو) گردد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد