Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جلالی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: محدودیت در ناوگان حمل نفت سفید سبب شد تا از روز پنجشنبه مردم در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شاهرود برای دریافت سهمیه کامل خود صف هایی تشکیل دهند.

وی با تأکید بر اینکه نفت سفید در شهرستان شاهرود فراوان است و هیچ کمبودی وجود ندارد، افزود: از آن جایی که در فصل زمستان سرانه سوخت خانواده ها افزایش یافته است، مردم این روستاها نیز انتظار دارند تمام سهمیه خود را یک جا دریافت کنند، اما به دلیل محدودیت در تعداد نفتکش ها و پراکندگی و فاصله زیاد روستاهای شهرستان از یکدیگر، ارسال سهمیه کامل سوخت با کمی تأخیر همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود با بیان اینکه محموله های سوختی دهستان طرود امروز ارسال می شود، ابراز کرد: هم اکنون در روستای مهدی آباد به دلیل فراوانی نفت سفید جایی برای تخلیه سوخت جدید وجود ندارد اما روستاهای طرود، بیدستان و سطوه با رسیدن نفتکش ها سوخت بیشتری دریافت می کنند.

دهستان طرود در حاشیه کویر مرکزی ایران و در جنوب شاهرود قرار دارد. مرکز این دهستان تا شاهرود ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها روستائیان سوخت مایع شاهرود نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان سوخت مایع شاهرود روستائیان سوخت مایع شاهرود نفت نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزایش سهمیه شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد مقدس تا زمانیکه سهمیه جدید شیر خشک به دست ما برسد، حدود یک ماه زمان می‌برد.

 

محمد احمدیان افزود: بی شک بحث شیرخشک‌های یارانه‌ای تابع قانون تغذیه با شیر مادر است.

 

وی گفت:یعنی شیرخوارانی که در مراجعه به خانه‌های بهداشت مشخص بشود شیر مادر برایشان کافی نیست برایشان کوپن شیرخشک یارانه‌ای صادر می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان