Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه دانشجویان تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان استان خطاب به نخبگان با بیان اینکه هدف خود را در زندگی غیرمادی قرار دهید، گفت: هدف‌های مادی باعث دلسردی و ناامیدی شما می‌شود، ولی اگر برای خدمت به مردم و پیشرفت علمی کشور تلاش کنید خداوند روزی شما را تامین می‌کند و مسئولین نیز خادم شما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تور‌های بازدید دانشجویان به ویژه دانشجویان نخبه از مراکز صنعتی باید برنامه ریزی و اجرا شود، افزود: در مقابل سیاه نمایی دشمنان که نخبگان را دعوت به خروج از کشور می‌کنند باید زمینه پیشرفت و خدمت نخبگان به کشور را فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه بروکراسی اداری مانع از فعالیت‌های نخبگان می‌شود، گفت: نخبگان و مخترعین استان هرگاه با مواردی که مانع از تسریع در اقدامات علمی و پژوهشی می‌شود روبرو شدند با استانداری و مشاور شرکت‌های دانش بنیان استاندار تماس بگیرند.

او با تاکید بر اینکه محیط زیست خط قرمز مدیریت ارشد استان فارس محسوب می‌شود، افزود: با جدیت از ابداعات و اختراعات حوزه محیط زیست حمایت می‌کنیم و در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدگاه‌های مدیریت ارشد استان در حوزه محیط زیست مطرح شد.

استاندار فارس با بیان اینکه فضای کارگاهی مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان و فناور با حمایت صنایع بزرگ استان پیگیری خواهد شد، گفت: تلاش برای تامین امکانات پژوهشی در دانشکده‌ها و پارک‌های علم و فناوری در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.

در این جلسه از نفرات برگزیده بنیاد نخبگان فارس در آزمون سراسری و المپیاد‌های علمی کشور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس بروکراسی اداری فعالیت های نخبگان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست مهم‌ترین اصل فعالیت‌های تولیدی است
  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان