Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: به منظور کاهش تصادفات جاده اسماعیل آباد و تعریض مسیر ۶۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی در حال انجام است.

رضا کیماسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به در خواست مکرر شهروندان برای مرمت و سهولت در تردد اسماعیل آباد که جز نواحی منفصل شهری است، اظهار کرد: بیش از ۶۵۰۰ متر مربع آسفالت‌ریزی در محدوده اسماعیل آباد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هدف توسعه عدالت و خدمات برای نقاط مختلف شهری و بنا بر درخواست مکرر شهروندان این منطقه مبنی تعریض و آسفالت‌ریزی مسیر تردد به قزوین، تاکنون بیش از ۴۳۰۰ متر مربع از حجم مورد نظر به اتمام رسیده است که امیدواریم مشکلات گذشته هنگام بارنگی پس از تکمیل پروژه کاهش یافته و تردد در این مسیر تسهیل شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین بر ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به نواحی کم‌برخوردار و حرکت در راستای تحقق شعار عدالت محوری که از آرمان‌های انقلاب و اهداف مدیریت شهری است تاکید کرد.

کیماسی با بیان اینکه به زودی ادامه مسیر آسفالت‌ریزی می‌شود، ادامه داد: سرعت عمل پرسنل و کارکنان سازمان عمران در کنار کیفیت کار از مهمترین شاخصه کار در نواحی منفصل و خدمات ارائه شده برای شهر قزوین است. با توجه به اینکه نواحی منفصل جز محدوده خدمات رسانی شهرداری بوده و اغلب نواحی کم‌برخوردار هستند تلاش خواهیم کرد حداکثر رفاه برای شهروندان و مردم در حوزه عمران شهری فراهم شود.

وی گفت: برنامه‌های خوب و جامعی برای فصل بارندگی با همکاری سایر سازمان‌های مرتبط شهر قزوین و نواحی منفصل شهری در دستور کار قرار گرفته تا آسایش و آرامش شهروندان فراهم شود.

کد خبر 545652

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین آسفالت مناطق کم برخوردار پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اسماعیل آباد آسفالت ریزی نواحی منفصل متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین

زهرا خدابنده لو و فاطمه دیال آبادی دو کبدی کار قزوینی به اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان دعوت شدند.

این اردو از فردا تا ۱۹ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

اسماعیل پور با کراپ تمدید کرد

احمد اسماعیل پور کاپیتان فصل گذشته کراپ با حضور در باشگاه کراپ قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

اسماعیل پور سابقه بازی ملی و لیگ‌های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد.

تجلیل وزیر ورزش و جوانان از سرمربی قزوینی

در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، از رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری و مهدی الفتی ملی پوش المپین ژیمناستیک کشور تجلیل شد.

گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

محمد مهدی زارعی گلبالیست قزوینی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال بزرگسالان دعوت شد.

این اردو برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک پاریس، ۱۶ تا ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟