Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور مردم شهرستان ساوه نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان (عج) در این شهرستان بدرقه و پس از عبور از نقاط مختلف شهر ساوه با استقبال مردم شهر‌های غرق آباد و نوبران، وارد این دو شهر شد.

بدرقه اولین پنجره (نیم ضریح) سرداب مقدس امام زمان (عج) ساخته شده در زرندیه استان مرکزی ششم دیماه ۱۴۰۰ از شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه آغاز شد و قرار است در مدت یازده روز در شهر‌های مختلف استان مرکزی بدرقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه ساخت پنجره‌های سرداب مقدس امام زمان (عج) دیماه ۱۳۹۸با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در جوار امامزاده سید منصور (ع) شهرمامونیه افتتاح شد.

زنجانی مسئول عتبات عالیات شهرستان ساوه گفت: برای ضریح سرداب امام زمان (عج) ۷۰ میلیارد تومان توسط خیرین استان مرکزی اهدا شده و در ساخت این ضریح حدود ۲۷۰ کیلو نقره و ۶۰ گرم طلا بکار رفته که از چوب ساج استفاده شده است.

بازسازی عتبات عالیات، یادگار مقدس سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است و یکی از آرزو‌های سردار دلها، ساخت خانه پدری امام زمان (عج) در سامرا بوده که ساخت پنجره سرداب مقدس امام زمام (عج) به عنوان تحقق بخشی از این آرزوی شهید است.

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با قدردانی از زحمات مسئولین و کارکنان شبکه آفتاب، گفت: بحمدالله شور و دلدادگی مردم متدین و محب اهل بیت ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی از زمان شروع ساخت اولین پنجره سرداب مقدس صحنه‌های زیبایی را خلق کرده اند که غیرقابل توصیف است.

صفریان با اشاره به آمادگی کامل ستاد‌های بازسازی در شهرستان‌های واقع شده درطول مسیر افزود: خوشبختانه با جلسات مشترک و هماهنگی‌های لازم با مقامات شهرستان‌های ذیربط انشاالله کار انتقال بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرداب مقدس امام زمان عج شهرستان ساوه سرداب مقدس امام زمان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم