Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:37:28 GMT

قاسمی: منتظر گلزنی به تراکتور بودم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۰۴۱۰

قاسمی: منتظر گلزنی به تراکتور بودم

مدافع گلزن ذوب‌آهن مدعی است تیمش قادر خواهد بود روند نتیجه‌گیری مناسبی را برای دستیابی به جایگاه بالاتر در جدول دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در یکی بازی سخت موفق شد برابر تراکتور به برتری دست یابد. آرمان قاسمی با گلزنی در این بازی ورق را به سود شاگردان مهدی تارتار برگرداند تا آنها با دست پر تبریز را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرمان قاسمی درباره این بازی می‌گوید: بازی خوبی بود و ما با توجه به شرایطی که داشتیم محکوم به برد و کسب سه امتیاز بودیم. متاسفانه در دیدارهای قبلی مزد زحمات و بازی خوبمان را نگرفتیم و از طرفی اشتباهات داوری که سهوی هستند امتیازات زیادی از ما گرفت و می‌توانستیم در این مقطع امتیازات به مراتب بیشتری داشته باشیم. به هر جهت نتایج هفته‌های قبل باعث شده بود چاره‌ای جز بردن تراکتور نداشته باشیم و خوشحالم به حق‌مان رسیدیم.

 

وی با اشاره به عملکرد تیمش گفت: بردن تراکتور در تبریز واقعاً کار کوچکی نیست. تراکتور تیم ریشه‌دار و پرطرفداری است که در دو سال اخیر شرایط مناسبی نداشته و امیدوارم این تیم هم به روزهای خوب خودش برگردد. 

 

مدافع ذوب آهن درباره تشکر باشگاه از داور بازی توضیح داد: همانطور که گفتم ما در دیدارهای قبلی خیلی از اشتباهات داوری که تاکید می‌کنم سهوی بودند ضربه خوردیم و امتیازات زیادی از دست دادیم. در این بازی هم پنالتی گرفته شده برای تیم ما درست بود و حتی جا داشت یک پنالتی دیگر هم برای ما گرفته شود ولی قانون نانوشته در فوتبال ما وجود دارد و پنالتی دوم سخت گرفته می‌شود. در یک صحنه هم برخوردی با علی دشتی داشتم که خودش به من گفت رویم خطا نکردی ولی داور به من کارت نشان داد. به هر حال ما نمی‌خواهیم به نفع ما سوت زده شود و فقط دنبال عدالت هستیم. در این بازی هم با توجه به اینکه اشتباهات داوری به قدری پررنگ نبود که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد باشگاه از داور مسابقه تشکر کرد. 

 

 

قاسمی در مورد گلزنی خودش توضیح داد: خوشحالم که توانستم زحمات بچه های تیم را به ثمر برسانم و مهم این بود که ذوب آهن سه امتیاز را گرفت. مقابل رایکا در جام حذفی هم گل زده بودم و حالا توانستم در لیگ هم گل بزنم که اتفاق خوبی است. پنالتی در این بازی موقعیت حساسی بود و خوشحالم به گل تبدیلش کردم. 

 

وی در مورد شادی بعد از گلش هم توضیح داد: همیشه ارادت خاصی به ائمه دارم و خودم هم در دهه محرم متولد شدم. آن جمله روی پیراهنم را در یک مداحی شنیدم و منتظر بودم فرصتی در اختیارم قرار بگیرد تا در لیگ برتر گلزنی کنم و آن را زیر پیراهنم نشان دهم و خوشحالم مقابل تراکتور این اتفاق رخ داد. 

 

قاسمی در مورد بازی با فجر گفت: فجر تیم خوبی است و مثل اکثر تیم‌های شیرازی همیشه مشکلات مالی دارند و امیدوارم از این شرایط خارج شوند. با توجه به اینکه بازی در اصفهان است ما محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم دومین پیروزی پیاپی خودمان را بدست بیاوریم.

ذوب آهن اصفهان آرمان قاسمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان آرمان قاسمی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم

فدریکو والورده مقابل منچسترسیتی یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خودش را انجام داد. 

طرفداری | فدریکو والورده یکی از مهره های مهم رئال مادرید در جریان جدال سخت و نفس گیر با منچسترسیتی بود، دیداری که با نتیجه 1-1 به ضربات پنالتی رفت و در نهایت به صعود مادریدی ها و حذف مدافع عنوان قهرمانی ختم شد. والورده در آن بازی عنوان بازیکن برتر زمین را به خودش اختصاص داد و حالا در مصاحبه با ESPN در مورد حس و حالش در آن بازی حرف زده است. 

خستگی مفرط مقابل منچسترسیتی

هیچ وقت در عمرم آن قدر خسته نشده نبودم! در موردش با خانواده ام و بیشتر از همه با خودم صحبت کردم. اینکه توپ را نداشته باشی و بیشتر وقت ها در حال دفاع نزدیک به دروازه ات باشی، باعث خستگی مفرط می شود و باعث می شود فوتبال را به شکل متفاوتی تجربه کنی، اما خدا را شکر توانستیم صعود کنیم.

 اگر آماده نیستید، بگویید! 

وقتی دو تیم داشتند پنالتی می زدند، واقعا اذیت شدم، سابقه نداشت در مسابقه ای با این درجه از اهمیت به ضربات پنالتی بروم، بردن آن خیلی لذت بخش بود. تصمیم گرفتم به خاطر خستگی، پنالتی نزنم چون باور دارم آمادگی ذهنی در آن لحظه مهم ترین عنصر است. اگر احساس می کنید آمادگی کافی را ندارید، باید بگویید چون واقعا چیزی از شما کم نمی شود. فکر می کنم در آن لحظه باید از آن غرور و خودخواهی هم دست کشید، و اگر برای این لحظه آماده نیستم، باید ضربه را به هم تیمی هایم بدهم. رئال همیشه رئال است و ما این را در این لیگ قهرمانان نشان داده ایم.

رابطه نزدیک والورده و آنچلوتی 

آنچلوتی؟ برای من او مهم ترین فردی است که امروز در فوتبال با او سر و کار دارم، هم داخل و هم خارج از زمین. او همیشه جویای احوال من و خانواده ام است، این مهم ترین چیز است. رفتار آنچلوتی به گونه ای است که حس می کنید عضوی از خانواده خودتان است.  

  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم