Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍خبرگزاری آریا-  دکتر لعلی رئیس اورژانس بابل نقاط حادثه خیز ترافیکی شهرستان بابل در 9 ماهه اول سال 1400را تشریح کرد.           
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: دکترابوالقاسم لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل بیان داشت: بطور کلی عوامل موثر در رخداد حوادث ترافیکی در سه بعد عوامل و اشتباهات انسانی، عوامل و تهدیدات محیطی و جاده ای و عوامل مرتبط با ایمنی وسیله نقلیه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین عوامل انسانی منجر به تصادفات شامل: ناتوانی ها و محدودیتهای جسمی، عدم تعادل روحی و روانی،فقدان آموزش و مهارت کافی، رفتارهای مخاطره آمیز، عدم استفاده از سیستم های ایمنی مانند کمربند و کلاه ایمنی ست            .
وی ادامه داد:در حیطه عوامل و مخاطرات محیطی و جاده ای مهمترین عوامل حادثه خیز شامل مشکلات طراحی، ساختار و کارایی راه مانند باریک بودن، نداشتن شانه، پیچ جاده بدون نقاط دسترسی، مخاطرات پیرامون راه مانند پل، درخت، خاکریزهای کنار مسیر، وضعیت راه مانند بارندگی ویخبندان و فقدان سیستم روشنایی و علائم هشدار دهنده ست. مشکلات وسایل نقلیه مانند هرگونه نقص و اشکال وسیله نقلیه که مربوط به طراحی خودرو و یا به علت فرسودگی خودرو هم نقش بسیاری در ایجاد حادثه دارد.
رئیس اورژانس بابل تصریح کرد: با توجه به بالا بودن نرخ بروز حوادث ترافیکی در شهرستان و روند رو به رشد استفاده از وسایل نقلیه بررسی نقاط حادثه خیر شهرستان بابل به منظور بستر اطلاعاتی مناسب برای پیش گیری و کنترل، ضروری است.        
وی افزود:دکتر لعلی در ادامه بیان کرد: در بررسی و تحلیل داده های مرتبط با ماموریتهای حوادث ترافیکی 9 ماهه سال 1400، جاده گنج افروز تا سه راه شیردار کلا با تعداد 259 ماموریت تصادفی،جاده جدید بابل به آمل با 240 ماموریت تصادفی وجاده های خشرودپی (از سه راه حمزه کلا تا دیوا) و پل محمد حسن خان تا شهر گتاب با تعداد 233 ماموریت تصادفی، حادثه خیزترین جاده های شهرستان بابل بودند.    
همچنین میدان ولایت تا ترمینال موزیرج با 143 ماموریت تصادفی، شهر امیرکلا با 114 ماموریت تصادفی و خیابان کشاورز تا سیاهکلا محله با 108 ماموریت تصادفی حادثه خیرترین مناطق شهری از لحاظ تصادفات بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکتر لعلی رئیس اورژانس بابل نقاط حادثه بابل را تشریح ماموریت تصادفی اورژانس بابل شهرستان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت