Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:13:34 GMT

شهید سلیمانی جبهه مقاومت را به هم پیوند داد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۰۵۷۳

شهید سلیمانی جبهه مقاومت را به هم پیوند داد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مارانی جمعه شب در مراسم گرامیداشت سپهبد سلیمانی در جیرفت اظهارداشت: یقیناً سالگرد شهادت حاج قاسم از ایام الله است و همان طور که ما ایام شهادت ائمه را گرامی می‌داریم چون شهید سلیمانی عزیز در مکتب اسلام و امام حسین بود؛ شهادت حاج قاسم هم جز ایام الله است و کمترین وظیفه ما این است که در این محفل‌ها شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حاج قاسم من خجالت می کشم صحبت کنم من بازمانده بچه‌های شما هستم و عزیزانی که از سال ۶۰ به جبهه رفتند و شهید شدند و آن عزیزان امروز در گلزار شهدا هستند.

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی عزت و جلال و شکوه بزرگ به همراه دارد، حاج قاسم از یک خانواده معنوی و اخلاقی و دینی و پاکیزه رشد کرد و به این مقام رسید، یک روز حاج قاسم از من خواست که برایش دعا کنم که شهید شود، حاج قاسم سرش را بالا کرد و به عکس حضرت آقا اشاره کرد و گفت به خاطر ولایت تلاش می‌کنم تا دشمن را منکوب کنم و آرزویم هم شهادت در این راه است و این حرف حاج قاسم برگرفته از فرهنگ امام حسین بود.

فرمانده قرارگاه مدینه افزود: حاج قاسم در زمان‌های مختلف انسانی وارسته و بزرگ بود حاج قاسم را باید از زبان مقام معظم رهبری شنید.

وی ادامه داد: در جنگ ۳۳ روزه و جنگ غزه شما حضور این شهید بزرگ را احساس می‌کنید، از انقلاب سنگ به موشک رسیدند و صهیونیست‌ها تسلیم شدند، در جریان داعش در عراق و سوریه و در یمن ببینید حاج قاسم چه اقداماتی کرده است.

وی گفت: حاج قاسم مذهب و دین برایش مطرح نبود بلکه انسانیت برایش مهم بود وقتی شهر بیجی توسط داعش اشغال شد حاج قاسم با نیروهایش شهر را آزاد کردند و یک زن مسیحی روی دیوار کلیسا نوشت یا مریم مقدس آسوده بخواب که دیگر مسیح به صلیب کشیده نمی‌شود چون فرزندان زهرا آمدند.

وی با اشاره به ارادت حاج قاسم به حضرت زهرا گفت: حاج قاسم مدبرانه یک جریان را مدیریت کرد که هدایت شده مقام معظم رهبری بود و یک مسیری را ترسیم کردند که شهید سلیمانی مجری بود.

وی گفت: هماهنگ کردن جبهه مقاومت کاری بزرگ بود، از افغانستان، پاکستان سوریه عراق و یمن و تشکیل یک جبهه هماهنگ در همه عرصه‌ها بسیار کار بزرگی بود.

مارانی گفت: آمریکا آمده بود در عراق بمانند و بیخ گوش ما قرار داشت اما حاج قاسم تدبیر کرد و حتی با شهادتش به آمریکا ضربه زد.

فرمانده قرارگاه مدینه بیان کرد: در آخر آمریکایی‌ها با مشکلات زیادی مواجه شدند و بعد از هزینه بسیار و هزاران کشته و زخمی شکست خورده‌اند.

وی گفت: حاج قاسم نه تنها برای ما در نیروی قدس یک برکت بود بلکه برای ملت‌های منطقه یک نعمت بود و لشکرهای زیادی را برای اسلام شکل داد.

کد خبر 5388932

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی 9 دی قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به قم سیدابراهیم رئیسی آمار کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی حماسه نهم دی ماه فتنه 88 گرگان عکس استانها شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دیدار شورای فرماندهی سپاه استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان به عنوان منتخب مجلس دوازدهم حضور داشت اظهار کرد: بسیجی بودن و پاسدار بودن یک افتخار است که به آن می بالم و همیشه خود را سرباز ولایت می دانم.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به برکت وجود جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق رسوای جهان شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی واکنش دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا را برآمده از اراده خداوند دانست و خاطرنشان کرد: هیچ اراده ای نمی توانست افکار عمومی جهانیان و وجدان های آنها را به این سمت دفاع از حق رهنمون کند مگر اراده خداوند که به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت این اتفاق امروز رخ داده و صدای جبهه مقاومت از قلب آمریکا فریاد زده می شود.

آبنوش تحولات دنیا و واکنش های ملت ها در
قبال جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم غزه و فلسطینی ها را در تاریخ چند دهه گذشته بی نظیر دانست و یادآور شد: همه این رخدادها و تحولات جهانی مرهون رهبری امامین انقلاب و جان فشانی خون شهداست.

کد خبر 6093441

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار