Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر امور برق شهرستان باوی گفت: عملیات ساماندهی و افزایش تاب‌آوری شبکه برق بخش‌هایی از خطوط توزیع این شهرستان‌ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شد.

محمدرضا علیپور با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حفظ پایداری شبکه و کاهش تلفات، عملیات ساماندهی و افزایش تاب‌آوری، افزایش ضریب پایداری و بهبود شاخص‌های ایمنی در مناطق مختلفی از این شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت توزیع نیروی برق اهواز، وی در خصوص اقدامات صورت گرفته افزود: نصب سیم هاینا در ۱۱ فاصله و به متراژ ۱۶۰۰ متر، نصب ۲۰ اصله پایه، اجرای ۱۰ طرح ۱۰۱ و ۱۰۶، نصب ۶ دستگاه فیوز و ۲ سکوی ترانس و همچنین جابه‌جایی دو دستگاه ترانس، نصب ۱۲ عدد بوش جمپر و جابه‌جایی دو دستگاه تایم سویچ بخشی از اقدامات صورت گرفته در این طرح بودند.

علیپور تصریح کرد: این عملیات با مشارکت ۷ گروه عملیاتی از مناطق ۲،۳،۴، ۵ و شهرستان کارون در راستای افزایش رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی اجرا شد و گام بلندی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان است.

مدیر امور برق شهرستان باوی در پایان گفت: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی