Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:15:01 GMT

طرح بهسازی فرودگاه اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۰۷۴۹

طرح بهسازی فرودگاه اردبیل افتتاح شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تشریح کرد: سیستم روشنایی نصب شده در فرودگاه اردبیل برای نخستین بار در کشور از سوی متخصصان داخلی اجرا شده که شامل سیستم کمک ناوبری و روشنایی مجهز به ال‌ای‌دی است.

محمد قصابی با اشاره به اینکه برای سیستم روشنایی (کت ۲) ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی شهدای اردبیل با مجهز شدن به این سیستم امکان برقراری پروازها در ساعات مختلف شبانه‌روز را دارد و انتظار می‌رود با استفاده از این فناوری، لغو پروازها تا ۷۰ درصد کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از بهسازی باند فرودگاه اردبیل با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: باند این فرودگاه نیز با کمک مسئولان و نمایندگان استان بهسازی شد که در این زمینه هم فناوری بومی و تمام ایرانی مورد استفاده قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: پیش از این با احداث باند متقاطع تا حد زیادی مشکل وزش تندبادها در فرودگاه اردبیل برطرف شده بود و با بهره‌برداری از پروژه جدید نیز  اختلال در پروازها در زمان مه‌آلودگی هوا تا حد زیادی رفع خواهد شد.

حدود ۶۰ سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی اردبیل به نقاط مختلف کشور دایر است که پیش از این مه غلیظ و نبود دید کافی برای فرود هواپیما موجب لغو برخی از پروازها با مبدا و مقصد این فرودگاه می‌شد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح طرح استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح طرح استان اردبیل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح طرح استان اردبیل فرودگاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند