Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص باخت یک بر صفر فولاد برابر استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی انجام دادیم و روی یک شوت از راه دور نتیجه را واگذار کردیم. شاید اگر اشتباه داوری نبود، این بازی حداقل مساوی می‌شد. کمک داور به اشتباه در یک صحنه آفساید اعلام کرد و همان موقعیت می‌توانست به گل فولاد تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال اشتباهات داوری هم جزوی از بازی است. جواد نکونام از عملکرد بازیکنان راضی بود و صفحه آن مسابقه بسته شد.

«به نظر می‌رسد فولاد در بخش هجومی توان کافی ندارد. آیا این موضوع ارتباطی با سن بالای مهاجمان شما دارد؟» سرپرست تیم فولاد در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: فولاد تیمی است که منسجم بازی می‌کند و نخستین هدفش گل نخوردن است و در ادامه گل زدن. نمی‌شود همزمان تمرکز روی دو بخش باشد. موضوعی که گفتید ارتباطی به سن بازیکن ندارد چون همه نفرات در تیم فولاد تلاش می‌کنند.

علوی همچنین از کمیته داوران درخواست کرد در چینش داوران دقت بیشتری داشته باشد و افزود: به داوری بازی با استقلال اعتراض نکردیم چون رای داور تغییر نمی‌کند. در ایران همیشه همینطور است. ما در خیلی از مسابقات با اشتباهات داوری ضرر کردیم و اذیت شدیم.

وی با اشاره به تغییر یک ساعته بازی از ۱۷ به ۱۸، تاکید کرد: این جابجایی برای ما مشکل ساز شد چرا که بازیکنان نتوانستند شام بخورند و خوب ریکاوری کنند. پزشک تیم و جواد نکونام از این مسئله ناراحت بودند. حتی مجبور شدیم برای اینکه به هواپیما برسیم، پرواز را نگه داریم و مسافران به خاطر ما معطل شدند. زمان بازی را بدون هماهنگی ما جابجا کردند و مجبور شدیم بعد از مسابقه بر ای رسیدن به فرودگاه «بدو بدو» کنیم.

سرپرست فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شایعه حضور رشید مظاهری دروازه بان استقلال در فولاد هم گفت: این موارد نظر سرمربی و مدیرعامل باشگاه است و من خبری از آن ندارم. تیم ما در نقل و انتقالات زمستانی صد درصد تقویت می‌شود اما از اینکه در کدام پُست بازیکن می‌گیریم بی اطلاع هستم. اینها مسائل محرمانه باشگاه است.

کد خبر 5388965 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رشید مظاهری تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران سید محمد علوی جواد نکونام تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان حذف استقلال و پرسپولیس لیگ برتر والیبال مهدی طارمی فرهاد مجیدی کمیته ملی المپیک تکواندو تیم ملی فوتبال ایران بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد