Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال از فردا به میزبانی شهرهای ارومیه، مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر و گنبد آغاز می‌شود. دو تیم تهرانی پیکان و سایپا از ساعت ۱۶ در خانه والیبال مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. شاگردان پیمان اکبری که بازی رفت را با پیروزی مقابل نارنجی پوشان پشت سرگذاشتند فردا برای برد دیگر به زمین خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سایپا نیز که شرایط خوبی در مرحله رفت نداشت، با ۴ پیروزی در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و فردا برای پیروزی مقابل پیکان صف آرایی خواهد کرد.

تیم صدرنشین سپاهان که تنها شکست خود را در دیداری عجیب در هفته آخر مرحله رفت مقابل تیم قعرنشین آذرباتری تجربه کرد فردا میهمان تیم مس رفسنجان است.

عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد که در آخرین روزهای نقل و انتقلات به یک باره دستش خالی شد و دو پشت خط زن این تیم ساز جدایی کوک کردند فردا مقابل تیم متحول شده شهداب یزد قرار خواهد گرفت. علیرضا طلوع کیان هدایت شهدابی ‌ها را برعهده دارد که آزمون سختی برای او در بازی نخست است.

برنامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال؛

آذرباتری ارومیه - فولاد سیرجان - سالن غدیر - ساعت ۱۶
راه یاب ملل مریوان - شهرداری ارومیه - زاگرس مریوان - ساعت ۱۶
مس رفسنجان - فولاد سپاهان - سالن ۹ دی - ساعت ۱۶
پاس گرگان - هراز آمل - امام خمینی گرگان - ساعت ۱۶
پیکان تهران - سایپا تهران - خانه والیبال - ساعت ۱۶
هورسان رامسر - شهرداری ورامین - شهید صدر - ساعت ۱۶
شهرداری گنبد - شهداب یزد - المپیک گنبد کاووس - ساعت ۱۶

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته سیزدهم؛

کد خبر 5388956 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال تیم والیبال پیکان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان حذف استقلال و پرسپولیس لیگ برتر والیبال مهدی طارمی فرهاد مجیدی کمیته ملی المپیک تکواندو تیم ملی فوتبال ایران بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ لیگ برتر ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، در یک شب میکل آرتتا به‌عنوان سرمربی آرسنال به ۱۰۰پیروزی در لیگ برتر رسید و گواردیولا که استاد او در منچسترسیتی بود، برای سیصدمین‌بار من‌سیتی را در این رقابت‌ها هدایت کرد. پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۲بر صفر مقابل ناتینگهام‌فارست به رکورد ۳۰۰بازی لیگ برتری رسید، با ۲۲۱پیروزی، ۴۱تساوی، ۴۸شکست و ۵قهرمانی. آمار بیشترین بردی که در ۳۰۰بازی اول لیگ برتر نصیب مربیان شده: گواردیولا ۲۲۱، مورینیو ۱۸۹ و کلوپ ۱۸۸پیروزی. آرتتا هم در پیروزی سخت ۳بر ۲ در زمین تاتنهام به صدمین پیروزی در لیگ برتر رسید. تعداد بازی مورد نیاز برای رسیدن به ۱۰۰برد لیگ برتری: گواردیولا ۱۳۴، مورینیو ۱۴۲، کلوپ ۱۵۹، فرگوسن ۱۶۲، آرتتا ۱۶۹و ونگر ۱۷۹بازی.

آرسنال

آرسنال تنها تیم بدون شکست مقابل بیگ‌سیکس در این فصل لقب گرفت. نتایج بازی‌های آرسنال با این تیم‌ها:‌ منچسترسیتی (یک بر صفر و تساوی بدون گل)، لیورپول (یک‌- یک و ۳بر یک)، تاتنهام (۲- ۲ و برد ۳-۲)، چلسی (۲-۲ و ۵ بر صفر)، منچستریونایتد (۳ بر یک).

برای اولین‌بار از سپتامبر ۱۹۸۸در لیگ برتر، توپچی‌ها در ۲بازی‌ خارج از خانه پیاپی مقابل تاتنهام برنده شدند، برای اولین‌بار پس از ۸سال سیتی را شکست دادند و برای نخستین‌بار چلسی را با اختلاف ۵‌گل بردند.

آنها تا ۲فصل قبل فقط ۲بازی از ۱۷بازی خارج از خانه خود را مقابل اسپرز در لیگ برتر برده بودند(۶شکست و ۹تساوی).

این دومین برتری زودهنگام ۳بر صفر در دربی شمال لندن در لیگ برتر(دقیقه ۳۸) بود و تنها نمونه سریع‌تر آن نیز توسط آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا (۳بر صفر پس از ۳۴دقیقه در سپتامبر ۲۰۲۱) به‌دست آمده بود.

آرسنال در این فصل از لیگ ۱۶گل از کرنر به ثمر رسانده است. غیر از آرسنال یک تیم دیگر هم این آمار را دارد؛ وست برومویچ آلبیون تحت هدایت تونی پولیس در فصل ۱۷- ۲۰۱۶ با ۱۶گل.

۳گل از ۷گل آخر آرسنال در دربی شمال لندن، گل به‌خودی بازیکنان اسپرز بوده است‌(هوگو لوریس در ژانویه ۲۰۲۳، کریستین رومرو در سپتامبر ۲۰۲۳ و پیر-امیل هویبیرگ آوریل ۲۰۲۴).

بوکایو ساکا در این فصل از لیگ برتر ۱۵گل برای آرسنال به ثمر رسانده که بیشترین گل او در یک فصل است. ساکا پس از ایان رایت در فصل ۹۴-۱۹۹۳، دومین بازیکن انگلیسی است که در خانه و خارج از خانه مقابل اسپرز برای آرسنال گل می‌زند.

کریستین رومرو در این فصل لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت ۵گل برای تاتنهام شده است. عدد گل‌های این مدافع بیشتر از تعداد گل‌های این مهاجمان است: ژسوس ۴گل، مودریک ۴گل، سارابیا ۴گل، مادوئکه ۴گل و آنتونی یک‌گل.

سیتی

منچسترسیتی در ۸بازی از ۹بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر(یک تساوی) پیروز شده و در سفرهای خود در این فصل از این رقابت‌ها(۱۲) بیشتر از کل بازی‌های خارج از خانه قبلی‌(۱۱) پیروزی کسب کرده است.

ناتینگهام‌فارست در این فصل از لیگ برتر ۲۳گل از ضربات ایستگاهی‌(به استثنای ضربات پنالتی) دریافت کرده است. در تاریخ این رقابت‌ها، فولام در فصل ۱۴-۲۰۱۳(۲۸)، تاتنهام در فصل ۰۸-۲۰۰۷(۲۶)، و وست بروم در فصل ۱۱-۲۰۱۰(۲۴) تعداد بیشتری از این گل‌ها را در یک فصل دریافت کرده‌اند.

منچسترسیتی برای نخستین‌بار از فوریه تا آوریل ۲۰۲۲، خارج از خانه خود در لیگ برتر کلین‌شیت کرد.

کوین دی‌بروینه با اینکه در ۲۱بازی از ۵۴بازی منچسترسیتی در تمامی رقابت‌های این فصل حضور داشته ولی بیش از هر بازیکن دیگری‌(۱۵) برای باشگاه‌های لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ پاس گل داده است. در بازی با ناتینگهام این بازیکن بلژیکی برای هجدهمین‌بار بیش از ۲پاس گل در یک بازی لیگ برتری ارائه ‌کرد.

از آغاز فصل گذشته دی‌بروینه ۱۱بار در لیگ برتر به ارلینگ هالند پاس گل داده؛ حداقل ۳پاس گل بیشتر از هر بازیکن دیگری به یک هم‌تیمی در این مدت.

کد خبر 848293 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها منچستر سیتی انگلیس ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)