Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ساختار اصلاحی ایده رئیس دستگاه قضا درباره الزام محکومان مالی به رفع برخی مشکلات بجای صدور احکام ناظر بر مجازات، ساخت مسکن محرومان، را مجازاتی مناسب برای غارت‌گران بیت‌المال برشمرد و گفت: رئیس قوه قضائیه دغدغه حل مشکلات مردم را دارد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به راهکار عملیاتی رئیس دستگاه قضا مبنی بر الزام محکومان مالی به رفع برخی مشکلات و آسیب‌ها و تنگنا‌ها بجای صدور احکام حبس و سایر احکام ناظر بر مجازات که در جریان سفر استانی به گلستان مطرح شد، گفت: اقدامات رئیس قوه قضائیه، حول محور سند تحول قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حبس، برای مفسدین اقتصادی که به اقتصاد و معیشت مردم ضربه وارد کردند، مجازات خوبی نیست عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایده رئیس دستگاه قضا را درباره الزام محکومان مالی به رفع برخی مشکلات بجای صدور احکام ناظر بر مجازات،  ناشی از تدبیر حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای برشمرد و با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضائیه دغدغه حل مشکلات مردم را دارد، افزود: حبس، برای مفسدین اقتصادی که به اقتصاد و معیشت مردم ضربه وارد کردند، مجازات خوبی نیست.     بیشتربخوانید: استقبال کمیسیون حقوقی مجلس از ایده رئیس دستگاه قضا درباره الزام محکومان مالی به رفع برخی مشکلات بجای صدور احکام ناظر بر مجازات   حبس مفسدین اقتصادی برای جامعه فایده‌ای ندارد مصباحی مقدم ایده رئیس قوه قضائیه در تعیین مجازات جایگزین حبس برای جرائم اقتصادی را راهکاری مناسب برای حل مشکلات مردم با ابزار مفسدین اقتصادی دانست و بابیان اینکه حبس مفسدین اقتصادی برای جامعه فایده‌ای ندارد، تصریح کرد: باید مجازات جایگزین در راستای ایجاد جهش در امور اقتصادی و معیشت مردم تعیین شود.   ایده رئیس دستگاه قضا در بحث مجازات جایگزین حبس، قابل دفاع است ایده رئیس دستگاه قضا در بحث مجازات جایگزین حبس، قابل دفاع است، مفسدین اقتصادی، باید وادار به ارائه خدمات اجتماعی به‌ویژه به محرمان شوند عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ساخت مسکن برای محرومان، به‌عنوان مجازاتی مناسب برای جرائم اقتصادی به‌ویژه مفسدان، این غارت‌گران بیت‌المال و منافع مردم اشاره کرد و با تأکید بر اینکه ایده رئیس دستگاه قضا در بحث مجازات جایگزین حبس، قابل دفاع است، اضافه کرد: این مفسدین باید وادار به ارائه خدمات اجتماعی به‌ویژه به محرمان شوند.   مصباح مقدم بر ساختار اصلاحی و تربیتی ایده رئیس دستگاه قضا درباره الزام محکومان مالی به رفع برخی مشکلات بجای صدور احکام ناظر بر مجازات، تأکید کرد و بابیان اینکه این پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نوعی تربیت و اصلاح رفتار افراد با جرائم اقتصادی است، اظهار داشت: قطعاً این ایده رئیس قوه قضائیه حمایت می‌شود.   بیشتربخوانید: شناور اطلاعاتی «شیراز»؛ محصولی متناسب با مثلث تهدیدات دریایی/ نیروی دریایی ارتش حافظ منافع و اقتدار ایران در آب‌های بین‌المللی است

انتهای پیام/

برچسب ها: مصباحی مقدم قوه قضائیه مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصباحی مقدم قوه قضائیه مجمع تشخیص مصلحت نظام عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایده رئیس دستگاه قضا مجازات جایگزین حبس رئیس قوه قضائیه مفسدین اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!