Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درباره نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعی گفت: نحوه برگزاری امتحانات توسط وزارت علوم به دانشگاه‌ها واگذار شده است منتهی چون وضعیت استان‌ها از نظر کرونا با یکدیگر متفاوت است و پیش از این وزارت علوم نحوه برگزاری امتحانات در هر استان را به دانشگاه‌های معین در هر استان واگذار کرده بود، بنابراین دانشگاه‌های معین در استان ها در این خصوص تصمیم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در واقع دانشگاه معین در هر استان می‌تواند با توجه به شرایط آن استان تصمیم بگیرد که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود و یا مجازی، به عنوان مثال در استان اصفهان براساس تصمیم دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه معین، امتحانات مجازی خواهد بود.

رئیس اتحادیه مؤسسات و دانشگاه‌های غیر انتفاعی افزود: البته روشن است که یک تصمیم کلی برای همه دانشگاه‌های کشور وجود ندارد. ممکن است این تصمیم برای هر استان با توجه به وضعیت کرونا و شرایط آن استان متفاوت باشد.

کد خبر 5387844 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های غیر انتفاعی امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی خوابگاه دانشجویی امتحانات پایان ترم ظرفیت پذیرش مرکز سنجش آموزش پزشکی قاسم سلیمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان دانشگاه پیام نور محمد مهدی طهرانچی 9 دی نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، سعید معین افزود: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

معین اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • خوابم نمی‌بره ؛ معین زد
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم