Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم بیگ زاده پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و اتفاقی که در بازی با فولاد رخ داد صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، هاشم بیگ‌زاده مربی تیم ویستاتوربین در خصوص عملکرد استقلال مقابل فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر به ایلنا گفت:

به نظر من استقلال در این بازی نتوانست زیاد ایجاد موقعیت کند حتی فولاد با جواد نکونام می‌توانست در این بازی به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم بیگ زاده در خصوص عملکرد هافبک‌های استقلال در این دیدار ادامه داد:

هافبک‌های استقلال عملکرد خوبی نداشتند زیرا نتوانستند برای مهاجمان ایجاد موقعیت کنند فقط این تیم روی حرکت انفرادی موفق به گلزنی شدند. مهدی‌پور شاید صد بار دیگر هم چنین شوتی بزند تبدیل به گل نشود. به نظرم اگر حتی یک افساید اشتباه هم داور برای فولاد گرفت که اگر اعلام نمی‌شد شاید نتیجه برعکس می‌شد. درست است که استقلال صدر جدول است ولی اگر با همین روند پیش برود در بازی‌های آینده به مشکل برخواهد خورد.

بیگ‌زاده در خصوص دیدار این هفته آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد:

تیم اراک هم شرایط خوبی دارد استقلال یک بازی سخت هم مقابل این تیم دارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص خبرنگاران خانم در ورزشگاه آزادی افزود:

اتفاق بسیار خوبی بود امیدوارم که هواداران خانم هم به زودی به ورزشگاه‌ها بیایند چون حق آ‌نها است و با حضور آنها مشکلی پیش نخواهد آمد.

مربی ویستاتوربین در خصوص شرایط این تیم در آستانه دیدار مقابل شهرداری آستارا در لیگ دسته یک افزود:

شرایط مان کمی سخت است سال اولی است هم که در لیگ دسته یک مشغول فعالیت هستیم و با توجه به بضاعت ما نتایج قابل قبولی هم گرفتیم خیلی از این بازیکنان پیش از این در لیگ دسته یک بازی نکرده بودند و نیاز به زمان داریم.

بیگ زاده در خصوص اینکه مسولان حسن روشن پیشکسوت استقلال را در ابتدای بازی به ورزشگاه راه نداده بودند گفت:

این کم کاری باشگاه اسقلال بود که چنین اتفاقی افتاد پیش از این در سال‌های گذشته در هر بازی از دو پیشکسوت تقدیر می‌شد و باعث می‌شد هواداران بیشتر با افتخارات این عزیزان آشنا شوند. به نظرم پیشکسوتان می‌توانند از نظر فنی به این تیم کمک کنند.

بیگ‌زاده در پایان در خصوص اینکه مجیدی گفته بود به نظر پیشکسوتان زیاد اهمیت نمی‌دهد گفت:

نظرشان برای خودش محترم است پیشکسوتان دوست دارند که تیم نتیجه بگیرد حتی اگر نظر پیشکسوتان برای مجیدی مهم نباشد باید به آنها احترام بگذارد. خود ایشان هم پیشکسوت محسوب می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هاشم بیگ زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!

به گزارش "ورزش سه"، پیولی، سرمربی میلان، علیرغم اعتراض بزرگی که هواداران میلان در جریان تساوی ۳-۳ خانگی روسونری مقابل جنوا انجام دادند، به آنها احترام می‌گذارد. اولتراهای میلان در بازی امشب در اکثر دقایق بازی سکوت کردند و ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. پیولی در نشست خبری پس از بازی در مورد شرایط تیمش و اعتراض هواداران صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
شروع‌مان ضعیف بود. ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرکز و یکپارچگی لازم را نداشتیم و یک گل زودهنگام دریافت کردیم.
پس از آن، ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما اشتباهات بسیاری نیز مرتکب شدیم. سپس به بازی برگشتیم و به برد نزدیک بودیم اما روی اشتباهات بچگانه یک گل ساده دریافت کردیم.

اعتراض هواداران؟
ما امروز خوب بودیم اما نتوانستیم پیروزی را به دست بیاوریم. ما هیچ یک از ۴ بازی اخیر را نبردیم. هواداران حق دارند از ما عصبانی باشند و اعتراض‌شان را به شکل هو یا به اشکال دیگر نشان دهند. ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم. ما باید متمرکز بمانیم و تا پایان خوب کار کنیم. هواداران اعتراض می‌کنند چون دلیلی وجود دارد و ما خوب نبوده‌ایم. باید بهتر بازی کنیم که آنها از ما راضی باشند.

حذف از لیگ اروپا در آینده شما تاثیرگذار است؟
بله فکر می‌کنم تاثیر دارد. می‌توانستیم صعود کنیم. البته که تاثیرگذار بود و در پایان فصل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تعویض لیائو و هو شدنش؟
رافا امروز به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف نبود. من به یک وینگر نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه برود و اوکافور در این زمینه بهتر بود. در مورد هو شدن نمی‌توان چیزی بگویم. این نظر هواداران است.

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست