Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@17:13:19 GMT

اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۱۱۴۲

اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفاء حریق مجتمع مسکونی در پردیسان خبر داد و گفت: از شهروندان خواهش می‌کنیم هیئت‌مدیره مجتمع‌های مسکونی را وادار کنند سیستم‌های اعلام حریق و امکانات اطفاء حریق را در مجتمع‌های مسکونی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کریمی ابعاد حریق مجتمع مسکونی در میدان شهدای فردو واقع در پردیسان را تشریح کرد و اظهار داشت: رأس ساعت ۷ و ۷ دقیقه با اعلام آتش‌سوزی به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم، ۷دستگاه خودرو عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علاوه بر ۷ دستگاه خودروی عملیاتی بزرگ تجهیزات اعزام‌شده، سایر تجهیزات را نیز بیان کرد و افزود: علاوه بر ۷ دستگاه خودرو عملیاتی، خودروهای نردبان بالابر نیز به همراه ۳۰ آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به این‌که طبقه پنجم دچار حریق شده بود، نیروی‌های آتش‌نشان هم از طریق نردبان و هم از طریق راه‌پله اقدام به لوله‌کشی کرده و وارد فاز عملیاتی شدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های جستجو ساکنین ۴۸ واحد مسکونی در این بلوک را به‌صورت تک‌واحد از محل حادثه خارج کرده و به محل ایمن منتقل کردند، خوشبختانه این حریق مصدوم و فوتی نداشته و به واحدهای مجاور سرایت نکرد.

کریمی با ابراز تأسف از عدم امکانات اطفاء حریق در ساختمان خاطرنشان کرد: متأسفانه این ساختمان فاقد سیستم‌های لوله‌کشی جعبه F و کپسول‌های آتش‌نشانی بود و تنها امکانات این ساحتمان سیستم کشف حریق بود که در آغاز آتش‌سوزی به صدا درآمده و ساکنین را در لحظات ابتدایی آتش‌سوزی مطلع کرده بود.

وی از اطفاء کامل حریق خبر داد و تأکید کرد: حریق به‌طور کامل اطفاء شده و کارشناسان علت‌یابی در محل حضور دارند و از شهروندان خواهش می‌کنیم هیئت‌مدیره مجتمع‌های مسکونی را وادار کنند سیستم‌های اعلام حریق و امکانات اطفاء حریق را در مجتمع‌های مسکونی قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری خودرو قم آتش سوزی مجتمع های مسکونی اطفاء حریق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس

گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.

کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.

با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود