Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امام جمعه بابل، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت 95 روز را در پیش داریم. از مسوولان مساجد، تکایا و هیئات تقاضا دارم امسال پرشورتر به همراه قضای سال گذشته که به علت کرونا برگزار نگردید ، با شکوه کامل اقامه عزا شود.
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل در خطبه‌های نمازجمعه بابل بیان داشت: امیرالمونین (ع) فرمود سعی کنید زودتر خود را به صفوف نمازجمعه برسانید، این امر بهتر از این است که در منزل بنشینم و موقع نماز برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر زودتر بیایم و از نمازجمعه استقبال کنم سریعتر در صفوف جا پیدا کرده و مهیا میشوم.       
وی افزود: شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت 95 روز را در پیش داریم. از مسوولان مساجد، تکایا و هیئات تقاضا دارم امسال پرشورتر به همراه قضای سال گذشته که به علت کرونا برگزار نگردید ، با شکوه کامل اقامه عزا شود. امسال خیلی از هیئات موکب زدند و این موکب ها در درون شهر و محلات فضای شهر را دگرگون کرده و بخشی از آلودگی هایی که در فضای شهر مواجه هستیم را به فضای معنوی مبدل می نماید. از همه برادران و خواهران تقاضا دارم تجربه مواکب اربعین را مجددا رقم زده و فضای فاطمی را در سطح شهر ایجاد کنیم. خیلی از چهره های نامانوسی در این مواکب می آیند، با پذیرایی و صرف حضور در این موکب با این فضا آشنا و مانوس می‌شوند.
امام جمعه بابل افزود: در آستانه دومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم. استدعا دارم از برادران تحت هر قالبی اعم از یادواره شهدا و... در مساجد و هیئات برنامه‌ای برگزار تا یاد این شهید گرامی داشته شود. این یادواره ها باید به سمتی برود تا این شهید به عنوان صاحب مکتب معرفی شود. امیرالمومنین (ع) وقتی که مالک به شهادت رسید بسیار ناراحت شد و دشمنان خوشحال شدند. درست مانند عالم استکبار که پس از شهادت سردار سلیمانی خوشحال شدند. من در مراسمی که این شهید بزرگوار در بابل حضور پیدا نمودند، از شهید سلیمانی تقدیر کردم و ایشان را به مالک اشتر تشبیه کردم ولی ایشان بسیار ناراحت شد و اظهار داشت من کجا و مالک کجا؟ ولله اگر کسی از ایشان تعریف میکرد آثار ناراحتی در ایشان پیدا می شد. ایشان حتی در حد امتیاز یک صندلی بالاتر هم حاضر نشد استفاده نماید. ایشان چهل سال تمام لباس رزم سپاه پوشیدند و از اولین روزی که این لباس را پوشید تا روز شهادتش مهمترین جلوه ای که ازایشان دیده شد ولایتمداری بود. دنیاگریزی و ساده زیستی دومین شاخصه ایشان بود که علاوه بر خود در خانواده ایشان هم کاملا دیده می‌شود.      
وی گفت: اولین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی را در پیش داریم. بنده در طول سالیانی که شاگرد این عالم بودم به عینه دیدم که مستحکم ترین شخصی بود که با قلم و زبانش از ولایت و اسلام دفاع کرد. چقدر در دولت منحوس اصلاحات به این عالم بزرگوار در روزنامه ها و... فحاشی کردند اما ایشان در راه حمایت از ولایت یک قدم عقب نشینی نکرده و با تمام قوا از رهبری دفاع نمود. آن جمع باشکوه در مراسم تشییع ایشان نشانگر صدق، اخلاص و ولایت مداری این شخصیت بود.     
امام جمعه بابل تصریح کرد: این روزها زمزمه هایی از مجلس شورای اسلامی برای استیضاح برخی وزرا شنیده می شود ، البته استیضاح وزرا حق نمایندگان است ولی جای تعجب است. دولت گذشته با آن وضع نکبت بار که هزاران میلیارد قرض برای این دولت بجای گذاشتند، شما انتظار دارید وزرا سر چند ماه این امور را اصلاح کنند؟ این فرصت چند ماهه برای اصلاح این وضع آشفته که وزیر با آن روبرو است جای تعجب است. این گونه صحنه ها موجب شوک برای این وزیر است. این نمایندگان مجلس که دائما مصاحبه می کنند و می گویند رییس جمهور و وزرا طرح اقتصادی ندارند، سوال مردم این است که خود مجلس چه طرح اقتصادی را در طول این دوسال بکار گرفت؟ اتفاقا برخی از همین نمایندگان باید استیضاح شوند. رهبر معظم انقلاب این مجلس را مجلس انقلابی نامید و می بایست با هماهنگی قوا که الحمدلله شرایطش بوجود آمد، به حل مشکلات در قالب های مختلف اقدام شود. اما متاسفانه برخی نمایندگان به دنبال جمع کردن امضا برای استیضاح وزرا هستند، با این وضع چه دل و قوتی برای این دولتمردان نظام اسلامی باقی می ماند؟ در این موقعیت خطیر باید با هماهنگی قوا که الحمدلله شرایطش مهیا است برای رفع مشکلات اقدام کرد.
وی درپایان افزود: هفته گذشته در نمازجمعه انتقادی کردم که چرا روند تغییر مسوولیت ها با کندی صورت می پذیرد؟ بعد از این صحبت از من خواستند که مدیر معرفی نمایم، اما من از شما مردم تقاضا دارم افراد صالح و اداری که می شناسید و با این دولت و این فضا می توانند کار کنند، به بنده معرفی نموده تا انتقال دهم.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سوال مردم این خود مجلس چه طرح اقتصادی گرفت امام جمعه بابل تقاضا دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم

«ابوالقاسم جراره» نماینده راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم پیروز شویم و فراکسیون نیروهای انقلابی را داشته باشیم. رایزنی‌ها و تلاش‌ها در حال انجام است، اما لازمه آن صبر است تا تکلیف برخی از نمایندگان نیز روشن شود.

وی با تاکید بر تلاش برای حل دغدغه‌های مردم، افزود: یکی از موضوعات مهمی که مردم با آن درگیر هستند، موضوعات اقتصادی است. باید بتوانیم با ورود به موضوعات قانونی، در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم و اگر لازم است نظارت جدی‌تری بر قوانین در راستای تسهیل فضای اشتغال، کسب و کار، اقتصادی و تولید داشته باشیم.

جراره گفت: باید فضای اقتصادی بهتری در کشور ایجاد شود و ما باید تلاش کنیم دغدغه‌های مردم کمتر شود. یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخته شود که لایحه آن توسط دولت تقدیم مجلس است، بحث کاهش مالیات بر تولید است. این اتفاق می‌تواند در حوزه تولید در کشور مؤثر باشد.

نماینده راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در ادامه با اشاره به کمیسیونی که در صورت راه‌یافتن به مجلس انتخاب خواهد کرد، گفت: من در گذشته، تجربه حضور در کمیسیون صنایع را داشته‌ام. مدتی نیز در معاونت تفریغ بودجه دیوان محاسبات مسؤولیت داشته‌ام؛ اما در صورت راه‌یافتن به مجلس جدید بسته به شرایط و نیاز مجلس فعالیت خواهم کرد؛ البته این منوط به تصمیم و انتخاب مردم است.

وی در پایان ضمن تشکر از راه‌اندازی پویش با مهر انتخاب کن بیان کرد: هر چقدر بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که مردم نامزدها را بهتر بشناسند و بهتر انتخاب کنند، قطعاً خوب و مؤثر است.

کد خبر 6079522

دیگر خبرها

  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند