Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر فارس روز شنبه در مطلب ارسالی از قول حسین درویشی، افزود: ۹۹ امدادگر و نجاتگر استان فارس در قالب ۲۲ تیم عملیاتی امدادی طی روزهای اخیر در عملیات امدادرسانی به کارگرفته شدند و مابقی تیم‌ها به صورت آماده باش هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان، اظهار کرد: ۹ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، لامرد، فیروزآباد و اقلید در این مدت در استان فارس تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درویشی اضافه کرد: اقلام غذایی و زیستی شامل نایلون، پتو، بسته غذایی، چادر، موکت، والور، برنج، حبوبات و قند بین حادثه دیدگان متاثر از سیل و آبگرفتگی در این شهرستان‌ها توزیع و به تعدادی از حادثه دیدگان اسکان اضطراری داده شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس با اشاره به امدادرسانی به ۱۴۴ خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: در این عملیات ها از ۲ دستگاه موتور آب کش استفاده و همچنین ۱۵ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ۶ آمبولانس استفاده شد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان فارس روز جمعه اعلام کرد: شهرستان‌های فیروزآباد و نورآباد ممسنی به ترتیب با ۵۴ و ۵۳ میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی در استان را داشت.
سعید رنجبر افزود: برای بامداد یکشنبه ۱۲ دیماه نیز بارش ها از مناطق جنوبی شروع شده و بتدریج طی روز کل استان را در بر می گیرد و در بعد از ظهر هم بارش برف در مناطق سردسیر و برخی نقاط مرکزی و ارتفاعات نیز محتمل است.
سرپرست هواشناسی استان فارس ادامه داد: از ظهر دوشنبه ۱۳ دیماه از شدت بارش ها کاسته شده و بتدریج سامانه بارشی از مناطق جنوبی خارج خواهد شد.

برچسب‌ها امداد رسانی شیراز فارس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امداد رسانی شیراز فارس امداد رسانی شیراز فارس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر