Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از تارنمای نشریه نیوزویک، در پی گسترش سویه جدید اومیکرون در آمریکا و تبدیل شدن آن به نوع غالب، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مرتبط با دانشگاه مریلند با افزایش شمار بستری شدگان ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان های این ایالت، وضعیت اضطراری بیمارستانی اعلام کرده‌اند.

گزارش ها حاکی از آن است که بیمارستان ها به دلیل افزایش شمار بیماران اورژانسی و کمبود قابل توجه کارکنان، "سیاست های بحرانی" را برای کمک به کارکنان این بخش ها اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاست ها شامل بهینه سازی فرآیندها، اصلاح برنامه های جراحی و فرستادن کارکنان بخش های مراقبت بهداشتی به بیمارستان های این ایالت باشد.

«لری هوگان» فرماندار جمهوری‌خواه مریلند روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار بستری شدگان ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در این ایالت به رکوردی تازه رسیده است. وی تاکید کرد که این افزایش عمدتا مربوط به افراد واکسینه نشده است.

روز ۳۱ دسامبر (۱۰ دی)، مریلند به طور متوسط ​​روزانه هشت هزار و ۸۸۲ مورد جدید مبتلا به کووید-۱۹ را گزارش کرده است که ۵۶۳ درصد نسبت به دو هفته قبل افزایش نشان می دهد. گفته می شود در حال حاضر ۹۲ تا ۹۳ درصد ظرفیت بیمارستان های این ایالت تکمیل شده است و از این رو کارکنان بخش درمان باید ساعت های بیشتری در بیمارستان حضور داشته باشند و از آنها خواسته می شود در روزهای تعطیل خود هم برای رسیدگی به وضعیت بیماران کرونا به بیمارستان بیایند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده آمریکا (CDC) تاکنون  نزدیک به ۶۲ درصد از جمعیت آمریکا  کاملا واکسینه شده اند و  حدود ۳۳ درصد از بزرگسالان هم دز سوم تقویتی را دریافت کرده اند که به گفته کارشناسان برای محافظت در برابر بیماری های شدید ناشی از سویه های جدید بسیار مهم است.

برچسب‌ها اومیکرون واکسن کووید 19 ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون واکسن کووید 19 ایالات متحده آمریکا اومیکرون واکسن کووید 19 ایالات متحده آمریکا بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین هوا، پلیس ایالت ویکتوریا استرالیا از کشته شدن دو نفر بر اثر سقوط یک هواپیما سبک در مونت بیوتی در روز شنبه خبر داد.

سازمان آتش نشانی کشور استرالیا گزارش داد که هواپیمای سقوط کرده یک "گلایدر موتوردار" بوده است.

مونت بیوتی در شمال شرقی ایالت واقع شده است، شهر کوچکی است که توسط پارک ملی آلپ احاطه شده است و دارای دریاچه‌ها، جنگل‌ها و میدان‌های برفی است.

کد خبر 6090322

دیگر خبرها

  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم