Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@19:32:38 GMT

از چه هتل هایی بیشترین تخفیف را بگیریم؟!

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۱۳۵۰

از چه هتل هایی بیشترین تخفیف را بگیریم؟!

اگر اهل سفر و گردشگری هستید حتما تا به امروز در هتل های متنوع و متعددی اقامت داشته‌اید. هنگام برنامه ریزی برای سفر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها برای مسافران انتخاب محل اقامت متناسب با سلیقه و از آن مهم‌تر متناسب با بودجه فرد است. از این رو بسیاری از افراد هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب محل اقامت، به دنبال هتل‌هایی هستند که بیشترین درصد تخفیف را برای مسافران در نظر گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های ایران که بیشترین درصد تخفیف را برای میهمانان خود در نظر گرفته‌اند را برایتان معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل مارینا پارک کیش

یکی از لوکس‌ترین هتل های کیش هتل پنج ستاره مارینا کیش است که با معماری بی‌نظیر و موقعیت مکانی عالی در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس، مورد توجه گردشگران واقع شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل مارینا داشتن ساحل اختصاصی بوده که با انواع مختلف و متنوع تفریحات آبی مثل غواصی، بنانا، شاتل، قایق سواری، پاراسل، جت اسکی و ... میزبان مسافران جزیره کیش است. این هتل با رعایت کامل نکات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به خوبی توانسته است رضایت مهمانان را در این زمینه کسب کرده و در لیست تمیزترین هتل های کیش نیز جای گیرد.

هتل داد یزد

هتل داد یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر کویری یزد بوده که با ساختمانی تاریخی به سبک ایرانی-یزدی اصیل در قلب این شهر واقع شده است. رزرو این هتل بسیار مناسب گردشگرانی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از سبک و سیاق قدیم یزد هستند چرا که در طراحی بی‌نظیر این مجموعه از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده در معماری کویر یعنی کاهگل و آجر بهره گرفته شده است. وجود نورگیرهای زیبا، قوس‌ها و طاق‌نماهای قدیمی جلوه‌ای دوست‌داشتنی به هتل بخشیده است

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

یکی از بهترین هتل های اصفهان، هتل سنتی سهروردی بوده که در سال 1397 با بازسازی و مرمت خانه‌ای تاریخی، یادگاری به جا مانده از اوایل قاجاریه و اواخر دوره صفویه، فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل سنتی دارای 9 واحد اقامتی شیک و مرتب است که دورتادور حیاط مرکزی واقع شده‌اند. جالب است بدانید هرکدام از این اتاق‌ها با اسم یک شخصیت ادبی معرف مثل فردوسی، حافظ، سعدی، سهروردی، خیام، نظامی و... نام‌گذاری شده‌اند. این هتل با رنگ و بوی اصفهان اصیل و معماری سنتی و جالبش، حس زندگی نوستالژیک و ساده را برای میهمانان تداعی می‌کند.

هتل وکیل شیراز

یکی از هتل‌های جدید شیراز هتل وکیل است که در سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد. طراحی این هتل با وجود حیاط دنج در وسط و حوض آب نقلی آن و دیوارهای آجری رنگ، رنگ و بوی خانه‌های قدیمی شیراز را برای مسافران تداعی می‌کند. این هتل از نظر رعایت پروتکل‌های بهداتشی و وضعیت نظافت اتاق‌ها به خوبی توانسته است رضایت میهمانان خود را به دست آورد.

موقعیت مکانی این هتل برای گردشگرانی که قصد بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی شیراز دارند بسیار ایده‌آل و مناسب است. هتل وکیل در اکثر ایام سال به خصوص فصول کم تردد، تخفیفات ویژه‌ای را برای مسافران در نظر گرفته است.

هتل استقلال تهران

یکی از هتل‌ های پنج ستاره شهر بزرگ تهران هتل پارسیان استقلال بوده که در شمال این شهر قرار گرفته است. این هتل باسابقه و قدیمی که از سال 1341 تا کنون در حال خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران پایتخت بوده، در گذشته با نام هتل رویال هیلتون شناخته می‌شد. هتل استقلال دارای 504 اتاق و 48 واحد سوئیت مجهز به تجیزات و امکانات لوکس است. کادر آموزش دیده‌ و مجرب این مجموعه در تلاشند تا اقامتی متفاوت و خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم بزنند.

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از هتل های لوکس و پنج ستاره شهر مشهد که در شمار بهترین هتل های مشهد نیز قرار دارد هتل مدینه‌الرضا به حساب می‌آید. به دلیل موقعیت مکانی ایده‌آل، امکانات و خدمات خوبی که به میهمانان خود ارائه می‌دهد، بسیاری از زائران و مسافران هنگام برنامه ریزی برای رزرو هتل مشهد این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل مدینه‌الرضا در سال 1392 افتتاح شده و با داشتن المان‌های معماری اسلامی ایرانی ، نظر مسافران و زائران زیادی را به خود جلب می‌کند. این هتل بسیار آرام و پر از رنگ و بوی معنوی، در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل خوش برخورد و کارآزموده آماده خدمت‌گذاری به مسافران عزیز مشهد مقدس است.

هتل اسپیناس آستارا

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های استان گیلان هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا به حساب می‌آید که در کنار دریاچه زیبای استیل قرار دارد. این هتل بین‌المللی عضوی از گروه هتل‌های اسپیناس بوده که فعالیت خود را در سال 78 در یکی از بهترین نقاط آستارا آغاز کرد. هتل اسپیناس آستارا در اکثر ایام سال به خصوص فصل زمستان تخفیفات ویژه‌ای را برای میهمانان خود در نظر می‌گیرد. این هتل با قرارگیری در محیطی سرسبز و آرام به همراه چشم‌اندازی فوق‌العاده به دریاچه طبیعی استیل و طبیعت زیبای اطراف تجربه اقامتی دل‌انگیز را برای میهمانان این شهر ساحلی فراهم کرده است.

هتل معین فومن

یکی از هتل های پنج ستاره استان گیلان هتل معین فومن به حساب می‌آید که در فاصله 25 کیلومتری از شهر رشت واقع شده است. این هتل در دل مزارع بسیار زیبا و سرسبز شالیزارها و چای قرار دارد و نمایی چشم‌نواز به طبیعت بکر اطراف دارد؛ از این رو با اسم هتل مزرعه معین فومن نیز شناخته می‌شود.

معماری مجلل و باشکوه هتل، کادر مهمان‌نواز و مجرب این مجموعه، امکانات و تجهیزات باکیفیت آن در کنار واحدهای اقامتی بسیار تمیز و استانداردش همه دست به دست هم داده‌اند تا اقامتی فرموش‌نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند. از دیگر مزیت‌های هتل فومن موقعیت جغرافیایی آن است چراکه این هتل در محور اصلی روستای تاریخی ماسوله و در نزدیکی منطقه گردشگری قلعه رودخان قرار دارد و میهمانان در کمتر از یک ساعت با ماشین می‌توانند از قلعه تاریخی رودخان یا روستای پلکانی ماسوله بازدید کنند.

کد خبر 1588136

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برای میهمانان برای مسافران یکی از هتل میهمانان خود ترین هتل پنج ستاره واقع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

روزنامه اعتماد-پس از مدت‌ها انتظار سرانجام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از بدنه وزارت ورزش خارج شدند و سهام‌شان به دو ارگان مجزا رسید. حالا چند بانک دولتی عمده سهام سرخ‌ها را در‌اختیار دارند و آبی‌ها هم به پتروشیمی واگذار شدند؛ اتفاقی که با‌توجه به مصاحبه‌های رنگارنگ و هوادارپسند مدیران ارشد سرخابی‌ها جذاب و لذتبخش به نظر می‌آید، اما برای فوتبال و بحث فیرپلی مالی که سران ای‌اف‌سی نظارت جدی به آن دارند یک وضعیت مبهم و پیچیده را ایجاد کرده است. برای کشیدن ترمز ریخت و پاش تیم‌ها رییس فدراسیون هم بیکار ننشسته و بازهم حرف از گذاشتن سقف قرارداد زده است که البته اجرایی کردن این قانون هم خودش جای حرف و حدیث داشته و دارد.


در شرایطی که مدیران سهامدار سرخابی‌ها با ذوق‌زدگی از بستن تیمی در سطح قهرمانی در آسیا می‌کنند حتما تیم‌های صنعتی هم بیکار نخواهند نشست و به منوال قبلی پول‌های کلان به فوتبال ورشکسته ما تزریق می‌شود و ثمره آن خوشحالی بابت سود پر و پیمان چندین بازیکن و مربی معمولی و البته دلال‌های دندان تیز کرده خواهد بود.

 
سپاهان، گل‌گهر، مس، فولاد و دیگر تیم‌های صنعتی و در سمت دیگر پرسپولیس که بانکدار است و استقلال که نفتی شده برای جذب بازیکنان سر و دست می‌شکنند و احتمالا همین مساله باعث افزایش فزاینده قرارداد‌های بازیکنان خواهد بود. بازیکنانی که امروز دیگر می‌دانند پشت پیشنهاد‌های رسیده بانک و پتروشیمی حضور دارند. مگر در این لیگ برتر چند ستاره داریم؟ آیا ستاره‌های خارجی که در دیگر تیم‌های باشگاهی آسیا قرارداد دلاری دارند حاضر هستند با رقمی معقول در شرایط فعلی به کشورمان سفر کنند تا پیراهن تیم‌های لیگ برتری ما را برتن کنند؟ این مدیرانی که هر روز روی یک برنامه تلویزیونی از بستن تیمی در حد قهرمانی در آسیا می‌گویند، چطور می‌توانند بازیکنان خارجی بزرگ را به کشورمان بیاورند و آنها را برای ارتباط با خانواده‌های‌شان به استفاده از فیلترشکن مجاب کنند؟ از بحث سخت‌افزار و مسائل و محدودیت‌های این قبیل که بگذریم در بحران ارزی کشور آیا راه آسانی برای جذب ستارگان خارجی وجود دارد؟ جواب این سوال‌ها که مشخص است، اما نتیجه کار همان می‌شود که در ابتدای مطلب نوشتیم.


مانور دادن روی این مسائل حاصلی ندارد جز اینکه سطح انتظارات هواداران را بالا خواهد برد و به همان میزان میلیارد‌ها تومان اضافه هزینه بازیکنان وطنی می‌شود. بازیکنان یا مربیانی که اکثر آنها در نگاهی خوشبینانه ارزش قراردادشان به دو میلیارد هم نمی‌رسد، اما با تبلیغات و زد و بند دلال‌ها، قرارداد‌های چند ده میلیاردی و حتی بیشتر می‌بندند آن‌هم در فوتبالی که در آن راه‌های درآمدزایی قفل است و تراز مالی تقریبا تمامی باشگاه‌های‌مان در واقعیت منفی است.


با این روند و باتوجه به قوانین فیرپلی مالی شرایط فعلی می‌تواند زنگ خطری برای فوتبال ما باشد.

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟