Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل خانم معلم در تهران رخ داد. قتل خانم معلم با پرتاب بلوک سیمانی صورت گرفت. فردی ناشناس در حاشیه اتوبان ایستاده و در اقدامی وحشیانه دست به قتل خانم معلم زد. عامل قتل خانم معلم شناسایی نشده است. رسیدگی به پرونده قتل خانم معلم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در جریان است.

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده قتل خانم معلم جوان تهرانی ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۹ دی ماه در دستور کار ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم معلم ۴۰ ساله که راننده یک خودرو ساندرو بوده، موقع عبور اتوبان نواب مورد اصابت بلوک سیمانی قرار گرفته و در دم جان خود را از دست داده بود.

بررسی ها نشان می داد فردی ناشناس در حاشیه اتوبان ایستاده و در اقدامی وحشیانه بلوک های سیمانی را به سمت خودروهای عبوری پرتاب می کرد که در این اقدام هولناک، ابتدا یک بلوک سیمانی به راننده یک خودرو تیبا برخورد کرده و او را به شدت مصدوم کرد.سپس پرتاب بلوک بعدی سبب قتل خانم معلم جوان شد.

بعد از آن هم فرد ناشناس بلوک سیمانی دیگری را که برای تعمیرات سنگفرش پیاده رو، در حاشیه اتوبان دپو شده بود؛ به سمت راننده یک خودرو پراید پرتاب کرد و موجب خسارت شدید به خودرو پراید شد.

عامل این جنایت شناسایی نشده ولی احتمال می رود کارتن خواب باشد.

بررسی دوربین مدار بسته حاکی از این است که مرد جنایتکار بعد از پرتاب بلوک های سیمانی ، پای پیاده به لاین دیگر اتوبان رفته و از مهلکه گریخته است.

بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده در شعبه 3 بازپرسی دادسرای جنایی تهران در جریان است و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل قتل خانم معلم قتل خانم معلم در تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد قیمت دلار کیمیا حسینی تست روانشناسی در تصویر تست روانشناسی اضطراب قتل خانم معلم بلوک سیمانی پرتاب بلوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ خانم سمیعی نسب که فرزند شهید فرهنگی احمد سمیعی نسب است ،  در تدریس ایده‌های خاصی برای آموزش و یادگیری بیشتر دانش آموزان به کار گرفته است
این معلم علاوه بر آموزش و تربیت دانش آموزان ،  ۴ عنوان کتاب هم به رشته تحریر درآورده و در جشنواره ملی شهید پیشرفت به عنوان نخبه علمی رتبه دوم را کسب کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | بارش باران سیل‌گونه در اتوبان یادگار امام تهران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • خبرنگاری که معلم شد
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند