Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- مهدی سعادتی در نشست با مدیرعامل شرکت خودروسازی خزر، با اشاره به عملکرد شش ماهه نخست امسال ایران خودرو مازندران، گفت: در حال حاضر شاخص‌های عملکردی این مجموعه رشد خوبی داشته است و شاهد آن، رتبه برتر تولید و نقدینگی در مجموعه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار امیدواری کرد، با حمایت از تولیدات داخلی، در آینده نزدیک خلاء بزرگ سرمایه‌گذاری در بابل برطرف شود و شاهد ایجاد خط تولید بدنه و رنگ در خودروسازی خزر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت خودروسازی خزر نیز در حاشیه این نشست، گفت: ایران خودرو مازندران در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش تولید داشته است.
مهدی امینی، آمار تولید خودروی این شرکت در نیمه اول امسال را ۱۸هزار و ۴۲۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: این میزان تولید مدیون تلاش و همدلی کارگران ایران خودروی مازندران است.
وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۴۰ هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید و به بازار عرضه شود که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد خواهیم داشت.
وی با اشاره به این‌که بخشی از تولیدات به صورت حضوری در محل کارخانه تحویل مشتریان شده، افزود: این امر باعث رضایتمندی بیشتر مشتریان و کاهش حمل و نقل و ترافیک جاده‌ای شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس خودروسازی ایران خودرو صنعت خودرو ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری