Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  مجید آوج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان صرفا باید از دانشجویان دانشگاه‌ها یا مراکز آموزش عالی استان کردستان باشند، افزود: دانشجویان علاقه‌مند تا ۱۵ دی‌ فرصت دارند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از طریق واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان و با آدرس اینترنت @fjdkurd بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان  ادامه داد: مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد که در هر مرحله نفرات برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
 

آوج مسابقات ستاک (کتاب سه دقیقه‌ای) را فرصت مناسبی برای معرفی کتاب‌های خوب دانست و اضافه کرد: موضوع کتاب‌ آزاد بوده و در این بخش داوطلبان هر کتابی را با هر موضوعی که علاقه‌مند هستند، می‌توانند ارائه کنند.

وی افزود: دومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» زمینه‌ساز اشتراک‌گذاری تجربه‌های کتابخوانی بین دانشجویان بوده تا بستری برای ترویج کتاب و کتابخوانی بین قشر فرهیخته جامعه باشد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان  یادآور شد: زمان ارائه کتاب تنها سه دقیقه خواهد بود و به ازای زمان اضافی تا ۱۰ ثانیه ۲ امتیاز از مجموع امتیازات شرکت‌ کننده کسر و در صورت اضافه شدن بیش از ۱۰ ثانیه، شرکت‌کننده از مسابق حذف می‌شود.

برچسب‌ها کردستان دانشجو کتاب جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دانشجو کتاب کردستان دانشجو کتاب جهاد دانشگاهی کتاب سه دقیقه ای جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»