Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- خانواده شهید "نعمت‌اله شکیبایی صنوبری" بعد از ۳۸ سال فراق گمشده‌اشان را در شهرستان سلسله پیدا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سلسله، خانواده شهید "نعمت‌اله شکیبایی صنوبری" امروز پس از قریب به چهار دهه فراق و گمنامی، دردانه شهیدشان را در آغوش کشیدند و آحاد مردم شهرستان سلسله در ایام حزن و اندوه فاطمیه با حضوری مثال‌زدنی در آیین استقبال از خانواده این شهید بزرگوار شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوان دوم وظیفه ارتش شهید "نعمت‌اله شکیبایی صنوبری" در اردیبهشت سال 62 در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شده بود  که پس از 28 سال پیکر مطهر این شهید تفحص و در سال 90 به عنوان شهید گمنام در شهرستان سلسله استان لرستان دفن شد.

هویت شهید گمنام شهرستان سلسله پس از 38 سال شناسایی شدعطر خوش وصال؛ پایان 38سال چشم انتظاری مادر شهید داودی در لرستان + فیلمهویت شهید گمنام دانشگاه آزاد خرم‌آباد شناسایی شد

پس از انجام آزمایش دی ان ای هویت این شهید بزرگوار پس از 38 سال  مشخص شد، شهید "نعمت شکیبایی صنوبری"  ساکن روستای صنوبر تربت حیدریه است.

مادر و پدرشهید "نعمت‌اله شکیبایی صنوبری" که سال‌ها در چشم انتظار سپری کردند و در نهایت 10 سال پیش در غم فراق پاره تن رهسپار جایگاه ابدی شدند تا روحشان به دیدار پسر نایل شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز