Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مارک ویلموتس سرمربی پیشین و جنجالی تیم ملی فوتبال ایران که پرونده شکایتش از فدراسیون فوتبال کشورمان هنوز باز است، چند ماه پیش به عنوان سرمربی تیم فوتبال رجا کازابلانکا مراکش انتخاب شد.

ویلموتس در این تیم مراکشی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تیمش در رده دوم جدول لیگ این کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه رجا در فینال مسابقات جام باشگاه‌های آفریقا با قبول شکست برابر الاهلی مصر از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

این مسائل باعث بالا گرفتن انتقادات از مربی بلژیکی و رئیس باشگاه رجا شده است. در این ارتباط روز گذشته جلسه‌ای در باشگاه برگزار شده و ظاهراً آخرین فرصت به ویلموتس برای نتیجه گیری در بازی حساس روز یکشنبه برابر تیم رباط داده شده است.

صفحه توییتری RAJA Inside که یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه رجا است، در این خصوص خبر داد که ال کلاسیکو روز یکشنبه برابر رباط می‌تواند آخرین بازی ویلموتس به عنوان سرمربی رجا باشد. در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شده برخی موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و رئیس باشگاه رجا آخرین فرصت را به ویلموتس داده است.

از سوی دیگر «لسعد الچابی» مربی تونسی که سابقه هدایت تیم رجا را برای مدت کوتاه دارد، به شدت به ویلموتس حمله و بخشی از قرارداد این مربی را فاش کرد.

لسعد در یک گفتگوی رادیویی مدعی شد ویلموتس در قراردادش ذکر کرده است که در صورت اخراج و یا فسخ قراردادش، معادل ۴ ماه از حقوقش را به عنوان غرامت دریافت کند.

وی همچنین گفت: در قرارداد ویلموتس هیچ چیز ورزشی وجود ندارد بلکه قرارداد این مربی کاملاً مادی است. اخراج ویلموتس به این معناست که رجا باید ۴ ماه حقوقش را خسارت بدهد. اگر باشگاه رجا بازیکنی را به یک تیم اروپایی بفروشد، ۱۰ درصد از سهم این قرارداد به ویلموتس می‌رسد.

کد خبر 5389021 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران مراکش تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان حذف استقلال و پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی تکواندو کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ باشگاه رجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!