Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – پس از گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر بیست و یکم، دو قدرت سنتی فوتبال ایران رده‌های اول و دوم جدول را به تصاحب خود درآورده‌اند. استقلال با ۲۸ امتیاز در رده اول و پرسپولیس با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفته‌اند.

سرخابی‌های پایتخت در حال حاضر فرم بسیار خوبی دارند و در ۵ هفته اخیر لیگ برتر، نسبت به تمام تیم‌ها امتیاز بیشتری کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در پنج بازی آخر خود ۴ پیروزی و یک تساوی (۱۳ امتیاز) به دست آورده و پرسپولیس در پنج بازی آخر خود ۳ پیروزی و دو تساوی (۱۱ امتیاز) کسب کرده است.

سرخابی‌های پایتخت امسال برخلاف فصل گذشته مقابل دو تیم اصفهانی لیگ برتر عملکرد بسیار بهتری داشته و در دو مسابقه خود با این تیم‌ها ۶ امتیاز کامل را به حساب خود واریز کرده‌اند. استقلال فصل گذشته در دیدار رفت با ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید و مقابل سپاهان با دو گل شکست خورد (یک امتیاز)، اما امسال شرایط کاملاً متفاوت بود. یک پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌آهن و غلبه بر سپاهان با یک گل باعث شد استقلال ۶ امتیاز کامل را از دیدار با نمایندگان اصفهان کسب کند.

پرسپولیس هم پارسال مقابل اصفهانی‌ها نتایج خوبی کسب نکرده بود؛ شاگردان گل‌محمدی در دور رفت مقابل ذوب آهن به تساوی یک – یک رسیدند و دیدار آن‌ها با سپاهان بدون گل به پایان رسید (۲ امتیاز)، اما در این فصل آن‌ها توانستند ابتدا با ۲ گل ذوب‌آهن را مغلوب کنند و سپس با یک گل بر سپاهان چیره شوند و همانند رقیب سنتی خود ۶ امتیاز کامل را از اصفهانی‌ها بگیرند.

این نکته وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم پیکان تهران هم برابر اصفهانی‌ها بسیار درخشان عمل کرده و همانند دو غول سرخابی، موفق به شکست هر دو تیم شده است. شاگردان مجتبی حسینی امسال ذوب آهن را با یک گل شکست دادند و در حرکتی بزرگتر با نتیجه ۲ بر یک سپاهان را در نقش جهان مغلوب کردند و حالا جزو بالانشینان فوتبال ایران هستند. با این نتایج تهرانی‌ها هر ۶ دیدار برگزار شده با اصفهانی‌ها را به سود خود به پایان برده‌اند تا فعلاً در دور رفت شش – هیچ جلو باشند.

ذوب آهن با ۱۴ امتیاز در نزدیکی منطقه سقوط قرار گرفته و سرمربی آن‌ها قول سقوط نکردن! به هواداران این تیم داده است. سپاهان هم با وجود ریخت و پاش در بازار نقل و انتقالات و هزینه‌های سرسام آور، در ۳ دیدار اخیر خود ۳ شکست متحمل شده و در کورس قهرمانی از تیم‌های پایتخت عقب افتاده است.

باید دید تدابیر مهدی تارتار و محرم نویدکیا برای بهبود شرایط نمایندگان اصفهان در لیگ برتر چه خواهد بود و در هفته‌های آتی چه اتفاقاتی برای سبزپوشان و زردپوشان دیار زاینده رود خواهد افتاد. بیشتر بخوانید: بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه استقلال/ چرا سرنوشت پرونده‌ گل‌گهر مشخص نمی‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ برتر اصفهانی ها لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46)

------

ملوان بندرانزلی صفر - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل:
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد