Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا طرحی را برای میزبانی جام جهانی هر دو سال یک بار پیشنهاد کرده است که هم‌چنان با مخالفت شدید الکساندر چفرین مواجه شده است. به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، یک گروه مشاوره فنی فیفا به سرپرستی آرسن ونگر، میزبانی جام جهانی را هر دو سال یک بار پیشنهاد داده بود که بحث‌های زیادی را برانگیخت. اتحادیه فوتبال اروپا یوفا و آمریکای جنوبی علیه این برنامه‌ها صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا گفت که رایزنی در مورد این پیشنهاد ادامه دارد و در ماه‌های آینده با همه ذی‌نفعان اصلی از جمله کنفدراسیون‌ها و اتحادیه‌های عضو ادامه خواهد داشت. تقریباً باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی با گذراندن وقت اضافی بازیکنان خود در مسابقات تیم‌های ملی مخالف هستند.

فیفا در آینده یک نشست جهانی برگزار خواهد کرد تا در مورد برنامه‌های خود برای برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار بحث کند، اما بزرگ‌ترین حریف آن‌ها، رییس یوفا، الکساندر چفرین، هیچ نشانه‌ای از عقب‌نشینی نشان نمی‌دهد.

چفرین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی به خبرنگاران گفت: اروپا و آمریکای جنوبی مخالف این طرح هستند و این‌ها تنها قاره‌هایی با قهرمان جام جهانی در تاریخ هستند. مشکل این‌جاست که جام جهانی باید هر چهار سال یکبار برگزار شود تا جالب باشد. این یک ایده بد است که هر دو سال یک بار برگزار شود و این اتفاق نمی‌افتد زیرا ایده بدی است، نه به این دلیل که ما با آن مخالفیم.

جام جهانی بعدی مردان قرار است در نوامبر ۲۰۲۲ در قطر برگزار شود و دوره بعدی آن در ایالات متحده، مکزیک و کانادا در سال ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) نیز اخیرا مخالفت خود را با برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار اعلام کرده است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکساندر چفرین یوفا الکساندر چفرین یوفا جام جهانی هر دو سال یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو