Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مکتب و خون مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی مایه رعب و وحشت دشمنان است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از   سنندج، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در جلسه با جمعی از اساتید و دانشجویان استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی، یک مکتب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مکتب و خون مبارک حاج قاسم مایه رعب و وحشت دشمنان است، گفت: باید مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت اساتید، مدیران جهادی و دانشجویان قرار گیرد و رشادت‌های این سردار رشید اسلام برای جوانان و دانشجویان بازگو شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه رشادت‌های شهید سلیمانی قابل وصف نیست، افزود: تاریخ «مجاهدت، مقاومت، ایستادگی و سبک زندگی» این شهید والا مقام را در خود ثبت و ضبط کرده است.

وی تصریح کرد: مسئولان دانشگاه‌ها در مقابل دانشجویان رسالت خطیری برعهده دارند و باید در بحث علمی و فرهنگی تربیت‌کننده نسلی ماندگار باشند چراکه دانشجویان سازندگان فردای این انقلاب و جامعه هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه "عملگرای انقلابی اهل اتوبوسی آمدن و اتوبوسی رفتن نیست، بلکه انقلابی آمدن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن باید در مرام ما باشد" اظهار کرد: مدیر و مسئولی که نمی‌تواند کاری انجام دهد نباید در رأس باشد.

وی با بیان اینکه عمق‌بخشی انقلاب و دولت اسلامی در کشور موفق بوده و ترسیم نقشه راه و جذب اساتید انقلابی یکی از وظایف بسیجیان عزیز در دانشگاه‌ها است، عنوان کرد: در این شرایط کنونی دانشگاه و دانشجو باید به بازسازی هویت اجتماعی خود پرداخته و به‌عنوان یک گروه شاخص و مرجع تلاش کرده تا جامعه را با تدبیر و امید و با ابزار علم و دانش در چارچوب اخلاق و عمل پیش برده و نشان دهند که انقلاب و هویت اسلامی ما می‌تواند الگوی خوب و مطمئنی برای جهان امروز که مرزهای دانش را در نوردیده، باشد.

فرمانده سپاه کردستان: شهید سلیمانی الگویی برای رزمندگان است شعرخوانی دهه هشتادی‌ها در فراق حاج قاسم سلیمانی + فیلم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه ظرفیت باید در اختیار نظام و انقلاب باشد اظهار داشت: دانشجویان و جوانان باید توان جریان‌سازی و دفاع از دستاوردهای آن را داشته باشند و تمام تلاش خود را برای پیشرفت نظام به کار بگیرند چراکه پیشرفت نظام پیشرفت هر شخصی در جامعه است.

وی به وظیفه دانشجویان در قبال جامعه اشاره کرد و یادآور شد: دانشجو آینده‌ساز است و مدیریت کشور در ابعاد گوناگون به دست دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها انجام می‌شود بنابراین دانشجویان باید متناسب با این مسئولیت بزرگ، آموزش و آمادگی کسب کنند.

سردار حسینی تأکید کرد: جوانان و نخبگان با حضور در فضای مجازی باید سکاندار جنگ روانی دشمن باشند تا آنان نتوانند فرهنگ و اصالت ما را از ما بگیرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه انقلاب سرمایه اجتماعی و مردم است، تصریح کرد: از مسئولان  دانشگاهی انتظار می‌رود در جهت تربیت نسلی ارزشمند مسئول باشند و حتی‌الامکان از ظرفیت‌های علمی آنان استفاده کنند.

برخی از اساتید دانشگاه‌های کردستان نیز در این نشست پیرامون وضعیت استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان شهید سلیمانی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد