Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در سخنرانی خود در کنگره سیاسی حزب کارگران این کشور خواستار بهبود وضعیت اقتصادی مردم، تقویت توانایی‌های نظامی و ادامه تدابیر برای مقابله با ویروس کرونا شد. 

کیم با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی اولویت ملی است گفت: افزایش توسعه و بهبود استانداردهای زندگی مردم وظیفه اصلی دولتمردان این کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش روزنامه حریت به نقل از رسانه‌های کره شمالی، کیم جونگ اون در سخنرانی خود هیچ اشاره به تعامل با آمریکا و کره جنوبی نکرده است. برخی کارشناسان معتقدند که این اقدام رهبر کره شمالی به این معنی است که او تمایل فوری به آغاز دوباره مذاکرات با واشنگتن و سئول ندارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم در ادامه سخنرانی خود گفته، بی ثباتی فزاینده محیط نظامی در شبه جزیره کره و همچنین سیاست بین‌المللی لزوم پیشبرد برنامه‌های دفاعی بدون تاخیر را می‌طلبد. 

کیم جونگ اون همچنین چهار دستور تاکتیکی را در زمینه روابط خارجی این کشور از جمله با کره جنوبی مطرح کرده است اما جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده است. 

نشست پنج روزه کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی همزمان با دهمین سالگرد به قدرت رسیدن کیم جونگ اون برگزار شده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون سخنرانی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، وضعیت نابسامان آسفالت آزادراه قم – کاشان چند سالیست که موجب گلایه مردم شده و اقدام مسئولین برای رفع مشکلات را می طلبد.  شهروند خبرنگار ما هم از خرابی آسفالت آزادراه  گلایه کرده و وضعیت نامناسب آزادراه را موجب افزایش تصادفات و استهلاک خودروهای مردم دانسته است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

باسلام ؛احتراما به استحضار میرساندآسفالت آزادراه امیرکبیر( قم کاشان و بالعکس) چندسالی است معیوب و نیاز به بازسازی فوری دارد که خرابی آسفالت آزادراه مذکور باعث تصادفات و هزینه های تعمیرات وسایل نقلیه میشود. لذا خواهشمنداست در این خصوص اقدامات و گزارش های مربوطه را مبذول فرمایید. باتشکر

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»