Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،بهروز بائی لاشکی معاون حفاظت و امور ار اضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر گفت: از مجموع ۸۲۰ هکتار اراضی ساحلی غرب مازندران برای ۶۰۰ هکتار حریم ۶۰ متری دریا سند قطعی در ۵۱ فقره صادر شد.

او گفت: طول نوار ساحلی غرب مازندران ۱۳۷ کیلومتر است که تاکنون ۱۰۶ کیلومتر آن آزاد سازی و در دسترس مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بائی لاشکی با اشاره به این که غرب مازندران دارای پنج شهر ساحلی است، گفت: برای کل ۴۸ کیلومتر نوار ساحلی نوشهر در حال حاضر در هفت فقره به مساحت ۲۸۸ هکتار سند قطعی تک برگ نیز صادر شد.

او گفت: شهرستان نوشهر دارای طولانی‌ترین نوار ساحلی غرب مازندران تا رویان (علمده سابق) است که پس از رامسر دومین شهرساحلی است که برای کل اراضی آن سند تک برگ صادر شد.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی نوشهر اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال برای باقیمانده اراضی حریم ساحلی دریا سند تک برگ دریافت کنیم
انتهای پیام/س.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری اراضی ساحلی آزادسازی سواحل ساحلی غرب مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگرپور با اشاره به اینکه بخش‌هایی از اراضی ناحیه سه به دلیل ناهمواری و شیب به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و کلونی انواع آسیب‌ها تبدیل شده بودند افزود: به همین منظور و برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن احصاء نقاط آلوده با به کارگیری بولدوزر، لودر و کامیون نسبت به تسطیح و هموار کردن اراضی طی چندین مرحله اقدام شد.

به گفته این مسئول عملیات تسطیح و پاکسازی این اراضی در خیابان شکری جنوبی ضلع جنوب بلوار شقایق در محدوده کوره‌های آجرپزی انجام شد.

اخگرپور یاد آور شد: محل‌های پاکسازی و تسطح شده با گشت زنی مستمر عوامل نواحی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران