Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یک مقام امنیتی گفت که همزمان با نزدیک شدن به ساعت شروع راهپیمایی میلیونی در محکومیت جنایت فرودگاه بین المللی بغداد، هواپیماهای آمریکایی در آسمان پایتخت عراق در حال پرواز و گشت زنی هستند.

این مقام امنیتی در گفت و گو با خبرگزاری «المعلومه» افزود که یک هواپیمای آمریکایی صبح امروز بر فراز آسمان میدان «التحریر» (آزادی) در مرکز بغداد که بعداز ظهر شاهد تظاهرات میلیونی محکومیت جنایت ترور و شهادت سرداران شهید سلیمانی و المهندس خواهد بود، به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش ها، گشت زنی گسترده هواپیماها و پهپادهای آمریکایی همچنان بر فراز بغداد به ویژه مناطق مرکزی پایتخت ادامه دارد.

هزاران تظاهرکننده از صبح امروز (شنبه) برای شرکت در راهپیمایی میلیونی بزرگداشت سالگرد شهادت «رهبران پیروزی» (سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) و محکومیت جنایت خائنانه آمریکا به میدان التحریر در منطقه «کراده» در مرکز بغداد، پایتخت این کشور حرکت کرده اند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله جنایت‌کارانه با دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا صورت گرفت.

به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی حامل سردار شهید سلیمانی و المهندس در فرودگاه بغداد، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ پایگاه «عین‌الاسد» مقر نیروهای آمریکایی را در عراق مورد حمله موشکی قرار داد.

برچسب‌ها مقاومت ایالات متحده آمریکا ابومهدی المهندس عراق قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت ایالات متحده آمریکا ابومهدی المهندس مقاومت ایالات متحده آمریکا ابومهدی المهندس عراق قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟