Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دادستان کرج در مورد آخرین وضعیت پرونده رئیس شورای شهر کرج توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار استانها -

حسن مددی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج  در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قضایی رئیس شورای شهر کرج ، اظهار داشت: در مورد این پرونده هنوز حکم صادر نشده است.

وی افزود: این پرونده در مسیر تحقیقات قرار دارد و ان‌شاء الله به زودی در دادسرا اتخاذ تصمیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت جانبازان استان البرز خواستار استعفای رئیس شورای شهر کرج شدعذرخواهی رسمی شورای شهر کرج/ تصمیم شورا در مورد رئیس اعلام می‌شودرئیس شورای شهر کرج استعفا دهد/ توضیحات رئیس شورا برای افکار عمومی قانع‌کننده نیست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه پرونده بعد از تحقیقات به  به دادگاه اارسال می شود، بیان کرد: قرارهای نظارت قضایی قانونی برای  ایشان و سایر افراد تا صدور حکم نهایی صادر شده است.

مددی با اشاره به  اینکه تحقیقات این  پرونده تا ماه جاری در دادسرا به  اتمام می رسد، تصریح کرد: بعد از اتمام تحقیقات پرونده به دادگاه ارسال می‌شود و دادگستری استان البرز در این زمینه و احکام قضایی اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای

سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام