Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:16:24 GMT

عذرخواهی و هدیه شرکت مترو به تهرانی ها بابت صبوری

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۲۰۹۱

عذرخواهی و هدیه شرکت مترو به تهرانی ها بابت صبوری

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مجید هاشمی، مسوول پایگاه مقاومت بسیج شرکت مترو تهران اعلام کرد: پویش «همسایه، سپاس» به ایستگاه سیزدهم خود رسید و بر همین اساس از همسایگان و مالکان املاک پیرامونی ایستگاه تقاطعی توحید در خط 7 مترو که مشکلات و مزاحمت های ناشی از عملیات عمرانی این ایستگاه مهم شبکه خطوط مترو تهران را سال‌ها تحمل کرده بودند، با اهداء لوح سپاس، یک شاخه گل و یک هدیه ناقابل از سوی شرکت مترو، مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: از زمستان سال گذشته و با دستور مدیر عامل شرکت مترو تهران، حرکتی در راستای عذرخواهی از مردم صبور پایتخت و همسایگان ایستگاه‌های در حال افتتاح این شبکه حمل و نقلی آغاز شد که خوشبختانه تا به امروز تداوم داشته و بعد از بهره‌برداری از ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ مترو، با سرکشی به ۱05 واحد مسکونی، تجاری و اداری پیرامون ایستگاه مورد اشاره از ساکنان و مالکان آنها بابت همراهی ها و شکیبایی در تحمل مشکلات معمول فعالیت‌های عمرانی تقدیر به عمل آمد.

هاشمی در ادامه افزود: به طور طبیعی، انجام ساخت و سازهای شهری فارغ از مواهبی که برای عموم شهروندان دربرخواهد داشت، مشکلاتی ناخواسته برای مردم و خصوصاً همسایگان کارگاه های عمرانی در پی دارد و به این منظور طی یک سال گذشته، تلاش داشته ایم با استمرار پویش همسایه؛ سپاس مراتب عذرخواهی خود را به عموم همشهریان ابراز کنیم.

مسوول پایگاه مقاومت بسیج شرکت مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: خوشبختانه در مواجهه با اکثر قریب به اتفاق شهروندان، شاهد برخورد گرم و صمیمی ایشان بوده و نقطه نظرات مخاطبان این طرح، نشان می‌دهد مردم فهیم پایتخت به مشکلات طبیعی فعالیت‌های عمرانی آگاه بوده و در مواضعی که مساله خدمت رسانی عمومی به میان می‌آید، همراه صبور خدمتگزاران خود در مجموعه مدیریت شهری هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مترو هدیه به تهرانی ها شرکت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی