Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@12:07:52 GMT

دختران حاج قاسم گردهم آمدند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۲۲۲۵

دختران حاج قاسم گردهم آمدند

همایش بزرگ دختران حاج قاسم به منظور گرامیداشت دومین سالگرد شهادت جانگداز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در استادیوم دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و هزاران دختر جوان تهرانی به این منظور گردهم آمدند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، دختران تهرانی از نواحی مختلف بسیج امروز شنبه در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به دعوت سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به یاد و نام ایشان گردهم آمدند و بار دیگر با آرمانهای این شهید گرانقدر بیعت و اعلام کردند که با این شهید والا مقام رابطه دختر و فرزندی معنوی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیه؛ دختر جوان ۲۱ ساله است که امروز در این همایش حضور دارد؛ انگیزه خود از حضور در این همایش را گرامی‌داشت یاد سردار دلها عنوان می‌کند و می گوید: ایران اسلامی بعد از سردار دلها سخت ترین روزهای خود، طی سالهای گذشته را تجربه کرده‌است.

او معتقد است؛ سردار سلیمانی از درایت و کیاست برخوردار بود به نحوی که توانست در شرایط سخت بین المللی اهداف اسلام را در کشورهای همسایه اجرا و جان هزاران زن و کودک را نجات دهد.

به گفته این دختر جوان؛ سیاستمداران و دولتمردان باید سردار را الگوی خود قرار دهند تا در مذاکرات خارج از کشور و هم در مناسبت های داخلی موفق باشند.

زهرا طوسی، خانم جوان دیگری است که در این همایش حضور یافته است زنده کردن آرمان های حاج قاسم و یادآوری عقاید پاک ایشان را از دلایل حضور خود در این همایش عنوان می کند.

وی با اشاره به شاخص های سردار سلیمانی، می‌گوید: در بین صفات و شاخص های سردار، شجاعت، رشادت و مقاومت ایشان در برابر ظلم، مثال زدنی است و امیدوار است که این صفات سردار سلیمانی را در زندگی شخصی خود داشته باشد.

--- سمانه پیله ور، نیز دختر جوان دیگری است که علاقه به حاج قاسم را دلیل حضور در این همایش می داند و می‌گوید: ایشان پدر معنوی همه دختران ایرانی هستند و ثابت کردند که طی سالهای حیات خود از جانشان برای آبادی و آزادی ایران گذشتند.

وی، سیاست حضور در میدان و کسب نتایج موفق و مثبت را از ویژگی های سردار دلها می داند و می گوید: ایشان همه چیز را برای خدا می‌خواستند و خداوند کسی که اینگونه باشد را جاودانه می کند.

مریم؛ یکی دیگر از هزاران دختری است که در این همایش حضور دارند؛ او معتقد است که سردار سلیمانی بزرگترین سیاستمدار بعد از انقلاب اسلامی است و ضروری است که روش های مدیریتی و رفتاری ایشان به عنوان واحد درسی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود.

وی با بیان اینکه دشمن مردم ایران، با به شهادت رساندن سردار دلها و حامی کودکان و زنان ظلم دیده، در سراسر خاورمیانه، پستی خود را به نمایش گذاشت؛ می گوید: سالهای سال طول خواهد کشید تا جهان مردی همچون حاج قاسم را تربیت کند.

او نیز همچون سایر حاضران خود را فرزند معنوی حاج قاسم می داند و می گوید: این افتخاری بزرگ است که تلاش کنیم راه ایشان را ادامه دهیم و پرچم شان را بلند کنیم.

هزاران نفر از دختران تهرانی در حالیکه تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی در دست دارند، با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت  پروتکل های بهداشتی را در این همایش شرکت کرده اند.

پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در دست دختران جوان می درخشد و نوید تلاش دختران برای اعتلای ایران اسلامی را در ذهن تداعی می کند.

برخی بانوان حاضر در همایش کودکان خردسال خود را به امید تربیت فرزندانی از جنس حاج قاسم، به همراه آورده اند.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار دلها دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست