Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:50:26 GMT

برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۲۲۲۷

برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان زمان اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان هرمزگان را از 13 تا ۱۷ دی ماه اعلام کرد و گفت: سوگواره یاس نبوی به منظور ترویج و تبیین فضائل حضرت زهرا (س) با همکاری مبلغان بومی در استان به شیوه مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسین مهدیان افزود: با توجه به هجمه گسترده دشمنان در حوزه‌های مختلف، در ایام فاطمیه یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و خباثت‌های دولت تروریست آمریکا را در سخنرانی‌ها و مداحی‌های این ایام یادآور می‌شویم.

 وی گفت: طرح سوگواره یاس نبوی شامل برگزاری محافل قرائت قرآن، کریم، سخنرانی، مداحی و عزاداری در ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (سلام الله علیه) است.

حجت الاسلام مهدیان، اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا (س)، برپایی نمایشگاه و برپایی کاروان عزا در روز شهادت حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، فضا سازی محیطی و پیرامونی بقاع متبرکه، طبخ و توزیع غذا در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، توزیع بسته‌های مواد غذایی تحت عنوان تبرکات فاطمی در میان خانواده‌های نیازمند، برگزاری ایستگاه سلامت (ویزیت و داروی رایگان) در امامزادگان، بقاع متبرکه و مناطق محروم از محل عواید موقوفات استان را از جمله برنامه‌های ایام فاطمیه در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین مهدیان سوگواره یاس بقاع متبرکه تبرکات فاطمی شهادت حضرت زهرا ایستگاه سلامت سوگواره یاس نبوی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت