Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر برومند در حاشیه دیدار دبیر قرارگاه جهادی نهضت ملی مسکن فارس و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از زمین ۷هکتاری فاز ۳ طرح اقدام ملی مسکن در لار گفت: بازدید مسئولان مسکن و شهرسازی و کارشناسان قرارگاه جهادی نهضت ملی از زمین ۷ هکتاری گام تازه‌ای برای کلید خوردن فاز سوم مسکن ملی در لارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نشست با برشمردن قابلیت‌ها و استعداد‌های اجرای طرح مسکن اقدام ملی در لارستان اظهار کرد: آورده متقاضیان در طرح مسکن اقدام ملی لارستان شامل شهرستان لارستان و شهرستان‌های حوزه تحت پوشش راه و شهرسازی لارستان به ۱۵۴۳ میلیارد ریال رسید.

مدیر بنیاد مسکن لارستان در خاطرنشان کرد: در شهرستان لارستان و در شهر‌های بیرم، جویم و عماد شهر این طرح مسکن ملی فعال شده است و متقاضیان در این شهر‌ها تا کنون مشارکت بسیار مناسبی در اجرای طرح داشته‌اند.

برومند اظهار کرد: در شهر بیرم ۱۳۴ متقاضی، در عمادشهر ۱۸۳ متقاضی و در جویم ۹۳۳ متقاضی برای مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند.

به گفته او، طرح مسکن اقدام ملی اقدامی شایسته برای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است و شهرستان لارستان و دیگر شهرستان‌های جنوبی فارس در این طرح شاخص ساز شده‌اند و بیش از متوسط و میانگین کشوری از اجرای طرح اقدام ملی استقبال کردند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین به سابقه بنیاد مسکن در این شهرستان برای اجرای طرح‌های مسکن هم اشاره کرد و گفت: ساخت پروژه ۸۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع وسعت، مشتمل بر ۲۱ بلوک که ۱۹ بلوک آن ۴ واحدی و ۲ بلوک ۶ واحدی است با زیربنای ۹ هزار و ۶۲۴ مترمربع و ۹هزار و ۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ با هزینه تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال از عملکرد‌های بنیاد مسکن لارستان در سال گذشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن لارستان طرح مسکن ملی شهرستان لارستان مسکن اقدام ملی بنیاد مسکن اجرای طرح طرح مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود